از سرطان زا بودن پودر بچه تا اعتماد به ترزا می

#ChrisChristie

«کریس کریستی» فرماندار اسبق ایالت نیوجرسی امریکا اعلام کرد برخلاف اصرار رئیس جمهوری، هیچ علاقه‌ای ندارد به‌عنوان رئیس کارمندان ترامپ Trump به فعالیت‌های خود ادامه دهد. این مخالفت او مورد توجه کاربران اجتماعی قرار گرفت و نام او بین هشتگ‌های هفته گذشته ترند شد.

#TheresaMay

«ترزا می» رهبر حزب محافظه‌کار و نخست‌وزیر بریتانیا توانست از هم‌حزبی‌های خود رأی اعتماد بگیرد و همچنان مدیریت این حزب را برعهده داشته باشد. این اتفاق در نتیجه رأی‌گیری هفته گذشته انجام شد تا خانم می‌ همچنان به‌عنوان نخست‌وزیر بریتانیا باقی بماند و همین مسأله باعث پررنگ شدن نام او در شبکه‌های اجتماعی شد.

#JohnsonJohnson

براساس یک گزارش جدید گفته شد پودر بچه که با برند «جانسون‌اند جانسون» عرضه می‌شود بر اساس ضایعات آزبست تولید شده است و می‌تواند سرطان‌زا باشد. شرکت مذکور که از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم کودک در جهان محسوب می‌شود از این مسأله باخبر بوده و البته به آن توجهی نکرده است.

#JanetJackson

«جنت جکسون» هفته گذشته طی یک سخنرانی گفت: «من در رؤیای خود سیاره‌ای را می‌بینم که نفرت به محبت تبدیل شده است، خشم به درک متقابل تبدیل شده و صلح پایدار شده است». این صحبت‌های او مورد توجه همگان قرار گرفت.

#EdmondSimeoni

«ادموند سیمونی» پدر جنبش ملی معاصر کورسیکا به‌عنوان یکی از مشهورترین شخصیت‌های سیاسی قرن گذشته در سن 84 سالگی درگذشت و نام او بین محبوب‌ترین هشتگ‌ها قرار گرفت. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 445601 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟