حجم ویدیو: 6.38M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

به گزارش رکنا، یک نظریه پرداز توطئه با انتشار تصویری از ماه ادعا کرده است سازه ای عجیب نارنجی را در مرکز حفره ای روی ماه پیدا کرده است. بنا به ادعای این نظریه پرداز این سازه عجیب نارنجی شکل روی ماه می تواند یک پایگاه مخفی باشد. بلیک کازنس می گوید این سازه عجیب سندی دال بر فعالیت های مخفی روی ماه است.

در این ویدئو آبلیک پس از زوم روی این عکس از بینندگان سوال می کند: "چه اتفاقی روی سطح ماه در حال رخ دادن است؟ او سپس ادامه می دهد : "این عکس توسط یک فرد آماتور در آرشیو ناسا پیدا شده است که تنها در حال تماشای عکس های ماه بود اما از نظر ما این عکس نامتعارف است. به اعتقاد من اتفاقاتی روی ماه در حال رخ دادن است و آن یک برنامه فوق سری فضایی است که می توان آن را " لاپوشانی بزرگ" نامید."

این ویدئو از زمان انتشار در یوتیوب تاکنون بیش از 10000 بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش برخی کاربران نیز همراه بود. بسیاری از بینندگان این ویدئو تایید کردند که اتفاقی عجیب در حال رخ دادن در فضا است. که از مردم جهان مخفی مانده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " آن شی نارنجی رنگ باید بسیار بزرگ باشد. " همچنین یکی دیگر از کاربران در کامنت دیگری نوشت : " این ویدئو صد در صد ثابت می کند که ماه خالی از موجود زنده نیست."

گفتنی است؛ رویت این سازه عجیب در یکی از عکس های تهیه شده ناسا از ماه در حالی خبرساز می شود که چندی پیش نیز انتشار ویدئوهایی از پرواز اشیاء پرنده عجیب روی ماه خبرساز شده بود.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کشف سازه نارنجی رنگ عجیب روی ماه

کدخبر: 441433 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟