حجم ویدیو: 2.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:20

اقدام عجیب یک مسافر زن اندونزیایی در یکی از فرودگاه های این کشور که به پروازش نرسیده بود سوژه رسانه ها شد. این زن جوان در اقدامی عجیب به جای آنکه منتظر پرواز بعدی بماند تلاش کرد با عبور از گیت امنیتی وارد محدوده باند فرودگاه شده و هواپیمای در حال پرواز را متوقف کند.
بنا به گزارش رسانه های محلی این زن که هویتش " حنا" اعلام شده از پرواز خود در فرودگاه بالی نگورا رای در صبح روز یکشنبه جا مانده بود. او قرار بود با این پرواز از بالی اندونزی به جاکارتا پرواز کند که ظاهرا در ساعت مقرر پرواز در فرودگاه حاضر نشده بود.
در ویدئویی که منتشر شده است در حالی که دو نفر از ماموران امنیتی فرودگاه تلاش می کنند این زن را به محدوده پشت گیت منتقل کنند نشان می دهد. در این ویدئو این زن جوان تلاش می کند با خلاص شدن از دست این ماموران خود را به هواپیمای در حال پرواز برسد. بنا به گفته یک سخنگوی فرودگاه این زن علاوه بر آنکه سر ساعت مقرر در فرودگاه حاضر نشده بود به سه تماس تلفنی از طرف پرسنل فرودگاه نیز پاسخ نداده بود.
این زن حدود 10 دقیقه پیش از پرواز پس از حضور در فرودگاه با عبور از گیت امنیتی خود را به محدوده باند پرواز رساند. این سخنگوی فرودگاه در این مورد گفت : " در ساعت 7.10 دقیقه این مسافر از گیت امنیتی عبور کرد در حالی که قرار بود هواپیما طبق ساعت از پیش تعیین شده در ساعت 7.20 دقیقه به مقصد جاکارتا پرواز کند."
گفتنی است؛ بنا به گزارش رسانه های محلی اندونزی این زن مجبور شد تا با هواپیمای بعدی به جاکارتا پرواز کند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440618 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟