گرانترین آیفون در ایران منفجر شد/ راز انفجار آیفون ایکس چه بود !؟ +عکس

به گزارش رکنا، این فرد هفته گذشته در توییتی به اپل اعلام کرده است که گوشی آیفون ایکس وی در زمان به روزرسانی نسخه iOS 12.1 منفجر شده است. این توییت به سرعت توجه تمام کاربران دنیای تکنولوژی را به خود جلب کرد. به گفته محمد ، گوشی آیفون ایکس وی در حال فرآیند به روزرسانی بوده که وی گوشی را به شارژ متصل می کند. او می گوید که پس از وصل شدن گوشی به شارژ ، دود خاکستری از گوشی بیرون آمد!

نکته جالب اینکه او می گوید وقتی به روزرسانی گوشی تمام و دوباره گوشی روشن شده ، دود خاکستری از گوشی خارج شده و سپس گوشی آیفون ایکس وی آتش گرفته است. او همچنین اعلام کرده که از سیم و شارژر رسمی شرکت اپل استفاده کرده و او همچنین گوشی را قبل از آتش گرفتن از شارژ قطع کرده بود.

پس از این اتفاقات پخش پشتیبانی اپل به بررسی این موضوع پرداخته و اعلام کرده است که این موضوع یک اتفاق طبیعی در مورد گوشی آیفون ایکس محسوب نمی شود و قصد دارد تا به کمک محمد بپردازند تا مشکل زودتر برطرف شود. موضوع جالب تر اینکه پس از این اتفاق کاربری دیگر اعلام کرده است که گوشی آیفون ایکس وی پس از به روزسانی گوشی به iOS 12.1 ، دستگاه وی حسابی داغ شده است. اپل هم درخواست کرده این فرد به صورت خصوصی جریان را در دایرکت به آنها توضیح دهد.

به نظر نمی رسد که این مساله یک مشکل جهانی بوده باشد ولی این اتفاق در نوع خود خیلی عجیب و غریب بوده است. اگر می خواهید که چنین موارد مشابه ای برای شما رخ ندهد و خدایی نکرده پس از این اتفاق اپل شما را مقصر نداند ، بهتر است که از لوازم و وسائل رسمی این شرکت استفاده کنید.

امیدواریم که از مطالعه این خبر لذت برده باشید ، شما دوستان می توانید نظرات خود را در مورد انفجار آیفون ایکس و وقایع آن با ما در بخش کامنت ها به اشتراک بگذارید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 437266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟