فصل جدید فعالیت‌های کاوه یغمایی

این کنسرت روزهای ۱۵ و ۱۶ آذر ماه در تالار وزارت کشور برگزار می‌شود.

 یغمایی درباره این اجرای زنده خود در تهران گفت: شروع دور جدید کنسرت‌هایم از تالار وزارت کشور در تهران خواهد بود که در این اجرا قرار است آهنگ‌هایی که تا به حال از آلبوم‌های گذشته‌ام اجرا نکرده‌ام و همین‌طور قطعاتی از آلبوم مرد عنکبوتی نواخته شوند.

او درباره فعالیت‌های اخیر خود عنوان کرد: قبل از کنسرت تهران، موزیک ویدئوی جدیدی از آلبوم "مرد عنکبوتی" پخش خواهم کرد و علاوه بر آن DVD کنسرت اسفند ۱۳۹۶ که با همکاری موزیسن‌های کانادایی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران اجرا شد نیز منتشر خواهد شد.

یغمایی از انتشار آلبوم جدیدش تا پایان امسال خبر داد و گفت: آلبوم "مرد عنکبوتی" در مراحل نهایی قرار دارد و امیدوارم تا اسفند ماه جاری پخش شود.

این خواننده سرشناس موسیقی راک به هواداران خود وعده‌ی آغاز تور کنسرت‌هایش در شهرهای مختلف کشور را داد و گفت: پس از اجرای تهران، تور اجراهای شهرهای ایران را آغاز خواهم کرد. امیدوارم در تور جدید به شهرهایی که تا به حال افتخار اجرا در آنها را نداشتم، سفر کنم.

او افزود: در این دوره شهرهایی چون کرمان، یزد، آبادان،گرگان،ساری، آباده و کازرون جزو اهداف من برای برگزاری کنسرت هستند؛ البته در خارج از ایران تور اجراهای کانادا، امریکا و اروپا را خواهم داشت.

کاوه یغمایی درباره برنامه‌های آینده خود پس از برگزاری تور کنسرت‌هایش در داخل و خارج از کشور، گفت: یکی دیگر از اهداف من در سفر آینده به ایران، بازگشایی "مرکز آموزش تنظیم موسیقی مدرن ایران" است که امیدوارم بتوانم با تمام توان و امکانات لازم این وظیفه و مسئولیت دیرینه خود را برای مردم عزیزم به سرانجام رسانم.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 437250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟