حجم ویدیو: 2.56M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

پزشکان هندوستانی حین عمل جراحی زنی که اهل این کشور بود، با صحنه ای عجیبی مواجه شدند. آنها ده ها شی فلزی شامل دست بند، انگشتر، گوشواره، چنگال و پیچ را از معده این زن که هویتش " سانگیتا" اعلام شده خارج کردند. این زن که از ناراحتی شدید معده رنج می برد به تازگی در بیمارستان برای انجام عمل جراحی بستری شده بود.
پزشکان پیش از عمل جراحی ابتدا چند آزمایش را روی این زن انجام دادند تا علت درد او را شناسایی کنند. آنها پس از دیدن چندین شی فلزی در داخل معده این زن پس از عکسبرداری دچار بهت و حیرت شدند. این بیمار در دوره های مختلف اقدام به بلعیدن تعدادی اشیاء فلزی کرده بود که به تدریج موجب سفت شدن معده او شده بود.
دکتر "نیتین پارمار"، جراح ارشد بیمارستان احمدآباد هندوستان در این باره گفت : " معده این زن مانند سنگ سفت شده بود. هنگامی که آزمایش ایکس ری را انجام دادیم تعدادی فلز در داخل شکم این زن مشاهده کردیم. سنجاق هایی که او بلعیده بود موجب سوراخ شدن ریه او شده بود. همچنین یکی از سنجاق ها دیواره معده این زن را سوراخ کرده بود که به همین دلیل عمل جراحی بلافاصله انجام شد."
احتمال می رود سانگیتا از یک عارضه نادر با نام " هرزه خواری" ( acuphagia) رنج می برد که این عارضه موجب می شود تا فرد به خوردن فلزات و اشیاء غیر قابل هضم روی آورد. او پیش از عمل جراحی در حالی که در خیابان پرسه می زد پیدا شد. این زن هم اکنون در بیمارستان زیر نظر پزشکان قرار دارد تا آنها از بهبودی کامل او اطمینان حاصل کنند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 436958 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟