حجم ویدیو: 3.86M | مدت زمان ویدیو: 00:00:35

رویت تعدادی حیوان عجیب انسان نما در دهانه غاری در تایلند موجب شوک و حیرت عده ای از گردشگران خارجی شد. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می شود این گردشگران در حالی که سوار بر قایق هستند در نزدیکی غار متوقف شده اند.
در حالی که صدای یک آهنگ شنیده می شود این حیوانات که نیمی میمون و نیمی دیگر شبیه به انسان هستند در دهانه غار حضور دارند. این ویدئو هفته گذشته و در منطقه " کرابی" تایلند تهیه شده است.
بنا به گفته شاهدان عینی ظاهرا این حیوانات عجیب از غار بیرون آمده و پس از رفتن در داخل آب مشغول انجام حرکاتی عجیب شدند. یکی از گردشگران با نام " جمائیل کاواجا" که این ویدئو را تهیه کرده در این باره گفت : " ما در حال کایاک سواری در منطقه " ریلای بای" در تابلند بودیم. هنگامی که به سمت چپ یک غار پیچیدیم با صحنه ای عجیب و باورنکردنی در دهانه این غار مواجه شدیم که من تاکنون تجربه نکرده بودم. حیواناتی عجیب در داخل آب به مدت 30 دقیقه مشغول انجام حرکاتی عجیب و غریب بودند."
این ویدئو بلافاصله بر روی یوتیوب قرار گرفت و با واکنش های کاربران همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "اینها میمون های آدم نمایی هستند که در کنار ساحل جشن گرفته بودند."اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

کدخبر: 436948 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟