حجم ویدیو: 1.62M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

روز گذشته در دیدار رفت فینال آسیا، دو تیم پرسپولیس تهران و کاشیما آنتلرز ژاپن مقابل یکدیگر قرار گرفتند. گرچه ژاپنی‌ها تلاش کرده بودند تا این دیدار در کمال نظم برگزار شود اما نکته قابل توجه در این دیدار ورود هماهنگ شده یک فرد به داخل زمین بازی در دقیقه 22 بود.

بیست و دو دقیقه از آغاز این بازی گذشته بود که یک سلطنت طلب با لباس سفید و در کمال آرامش از درب گوشه زمین وارد شد؛ گرچه ماموران حاضر در صحنه او را می‌بینند اما هیچ عکس العمل منع کننده ای برای مقابله با او انجام نمی‌دهند. این فرد که پرچمی با نشان شیر و خورشید را در دست دارد خود را به میان زمین رساند و مسافتی 50-60 متری را طی کرد و سرانجام در زمین تیم کاشیما متوقف شد. پس از آن ماموران انتظامی ورزشگاه او را دستگیر کردند و از زمین بیرون بردند.

حالا باید منتظر بود و دید ️آیا AFC به خاطر این اقدام هماهنگ شده، با تیم کاشیما آنتلرز ژاپن برخورد خواهد کرد یا خیر. اینکه فردی به صورت آزادانه درب ورزشگاه را باز کند و با وجود حضور ماموران ورزشگاه خود را به وسط میدان برساند موضوعی است که گردانندگان این باشگاه باید در مورد آن توضیح دهند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 432783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟