ببینید وسط زباله ها چه چیزی پیدا شد؟!+ تصاویر

دانشمندان پارک ملی «کالوکو-هوناکوهائو» در جزیره «بیگ آیلند» هاوایی که در حال انجام برخی تحقیقات بودند، موجود کوچکی را پیدا کردند و عکس آن را در صفحه فیس‌بوک خود به نمایش گذاشتند.

براساس گزارش «ساینس آلرت»، در ماه اوت، هنگامی که زیست‌شناسان دریایی صخره‌های مرجانی را مورد بررسی قرار می‌دادند در میان زباله‌های پلاستیکی شناور اختاپوس کوچکی را پیدا کردند.

«سالی بی‌ورز» اکولوژیست دریایی این پارک در مصاحبه‌ای با خبرگزاری آسوشیتدپرس، این موجود را متعلق به یکی از دو گونه‌ی اختاپوس روزگرد یا شبگرد دانسته است که در جزایر هاوایی یافت می‌شوند.

هرکدام از این گونه‌ها می‌توانند تا چندین کیلوگرم رشد کرده و بازوهای آنها به 2 متر برسد اما هنوز این بچه اختاپوس تنها به اندازه یک نخودفرنگی است.

البته جای نگرانی نیست، از آنجایی که دانشمندان این اختاپوس کوچک را در یک جای امن رها کردند او شانس زیادی برای بزرگ شدن دارد.

گفتنی است؛ شاید این بچه اختاپوس خیلی هم بامزه نباشد زیرا این تیم اعلام کرد که هنگامی که این موجود کوچک را پیدا کردند در حال حمله و کشتن Killing یک بچه خرچنگ بود.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

13970807001030_Test_NewPhotoFree

13970807001027_Test_PhotoN

کدخبر: 431311 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟