به گزارش رکنا، انتشار دو عکس توسط " بروکلین بکهام"، پسر دیوید بکهام، فوتبالیست مطرح اسبق تیم فوتبال باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی فوتبال انگلیس در صفحه اینستاگرامش موجب شد تا او از سوی شهروندان چینی به نژادپرستی متهم شود. بروکلین 19 ساله دو عکس از شهروندان چینی را در ایتالیا در صفحه اینستاگرام Instagram 11.6 میلیونی خود منتشر کرده بود. در حالی که عکس نخست یک دختر چینی را در سوپرمارکتی در ایتالیا در حال خرید نشان می داد، عکس دوم چند توریست چینی را در حالی که سوار بر یک قایق مخصوص در ونیز ایتالیا بودند به تصویر کشیده بود. او این دو عکس را با کپشن " انگار اینجا ایتالیا نیست، مگه نه" در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود.

8764601_317

اما انتشار این تصاویر در صفحه شخصی بروکلین بکهام با واکنش کاربران چینی همراه بود. بسیاری تعجب خود را از اینکه چرا پسر بکهام تنها روی توریست های آسیایی بویژه چینی ها تمرکز کرده است ابراز کردند. برخی دیگر از کاربران نیز بخاطر این پست نژادپرستانه بروکلین خواهان عذرخواهی او شدند. یکی از کاربران در Weibo در کامنتی نوشت : " یک انگلیسی در ایتالیا می گوید انگار اینجا ایتالیا نیست."

همچنین کاربران در شبکه های اجتماعی خواهان پاسخگویی والدین مشهور بروکلین، ستاره فوتبالیست " دیوید بکهام " و همچنین "ویکتوریا بکهام"خواننده مشهور در مورد رفتار پسرشان شدند. یکی از شهروندان چینی در کامنتی نوشت : " چه اشتباهی در مورد پسر خود مرتکب شده اید که اینگونه رفتار می کند." همچنین برخی دیگر والدین بد را نتیجه چنین پسری دانستند. یکی دیگر از کاربران در کامنتی تندتر نوشت : " اگر پدرت نبود چه کسی تو را می شناخت؟ تو آدمی هستی که شخصیت ندارد."

پس از این اتفاق بروکلین بکهام مجبور به پاک کردن عکس ها از صفحه اینستاگرامش شد. او همچنین بلافاصله صفحه اش را به حالت شخصی در آورد.

8764581_395

بروکلین بکهام پس از آنکه نتواسنت راه پدرش را به عنوان یک فوتبالیست مطرح ادامه دهد، تصمیم گرفت مدل شود. گفتنی است این اتفاق در حالی خبرساز می شود که بروکلین بخشی از درآمد خود را در چین بدست آورده بود. در یکی از قرارداده ها هواوی، شرکت مطرح تولید تلفن در چین مبلغ 131000 دلار به بروکلین برای تبیلغ محصولاتش پرداخت کرده بود.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دردسر ازدواج با پسری که 10 سال کوچکتر بود+ عکس

مرگ تلخ هانیه 7 ساله به خاطر اشتباه پرسنل بیمارستان دزفول

پررویی مدیرعامل سکه ثامن در تحقیقات پلیسى + عکس و فیلم

اصلاح صورت هنگام رانندگی حادثه ساز شد! + فیلم

قاسم‌ خانی و پاوه‌ نژاد هم احضار شدند

ترامپ مرد ایده آلی برای همخوابی با یک زن نیست ! + عکس

تجاوز پدر به دختر 12 ساله اش / در مسافرخانه ای در تهران رخ داد + عکس

این مرد باهوش به خودش تیر اختلاس زد ! + عکس

خودکشی دکتر جراح ارتوپد در ویلای شمال / همه چیز از درخواست میترا شروع شد !

این زن امریکایی و شوهر ایرانی اش عاشق حیوانات هستند / زندگی با حیوانات وحشی در قزوین + عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

لاغری با پودر سنجد

جزییات نگرانی «حمید فرخ نژاد» از گرانی دلار فاش شد! + فیلم

 

کدخبر: 423664 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟