مشغولیت‌های جنیفر لوپز باعث نشده تا فرزندانش را فراموش کند و مادر بسیار خوب و نمونه‌ای برای فرزندانش نیز هست. جنیفر وسواس زیادی برای ترتیب و بزرگ کردن بچه‌ها به خرج می‌دهد و در حالی که بسیاری از امور بچه‌ها را می‌تواند به پرستار کودک واگذار کند ترجیح می‌دهد رسیدگی به بچه‌های دلبندش را شخصاً انجام دهد.

این موارد باعث شده تا دلیل‌های زیادی وجود داشته باشد که وی به عنوان یکی از بهترین مادرها در بین تمامی سلبریتی‌های هالیوود شناخته شود.

به همین دلیل در ادامه به قسمت‌هایی از سبک زندگی جنیفر لوپز اشاره خواهیم کرد که وی را به بهترین مادر در میان سلبریتی‌های هالیوودی تبدیل کرده است.

وقتی نگاهی به سبک زندگی جنیفر لوپز داشته باشید متوجه خواهید شد برای او خانواده حرف اول را می‌زند و حاضر است هر کاری انجام دهد تا در کنار فرزندانش باشد. زمانی که جنیفر لوپز و مارک آنتونی از هم جدا شدند، جنیفر با مشکلات روحی شدیدی پس از جدایی روبرو شد اما در برابر این مشکلات خم به ابرو نیاورد و در کنار فرزندانش ماند تا احساس تنهایی نکنند.

جنیفر لوپز در سایر مراحل زندگی نیز تاکنون همیشه کنار فرزندانش حضور داشته تا مشکلات و سختی‌ها را با هم پشت‌سر بگذارند.

همان‌گونه که حتماً بهتر از ما می‌دانید جنیفر دو فرزند دوقلو دارد و در مصاحبه‌های مختلف هر بار صحبت به دوقولوهایش می‌کشد حالت روحی جنیفر عوض می‌شود و با عشق و علاقه‌ای شدید از این بچه‌ها صحبت می‌کند.

بارها شده است که جنیفر لوپز در حین صحبت در خصوص بچه‌هایش اشک در چشمانش جمع شده و مدعی است بچه‌ها شیوه نگاه لوپز به زندگی را تغییر داده‌اند. او مدعی است بازی و ارتباط با بچه‌ها مهم‌ترین کار در فهرست امور روزانه وی است.

در این شکی نیست که جنیفر لوپز در پول و ثروت غرق شده است اما این دارایی‌ها ارزان به دست نیامده و با یکی از فعال‌ترین سلبریتی‌های هالیوود سروکار داریم.

به این ترتیب انصافاً باید گفت رسیدگی به بچه‌ها و انجام فعالیت‌های هنری و تجاری برای جنیفر دشوار است اما در تمامی سفرهای کاری و تفریحی همیشه دوقلوهای جنیفر لوپز در کنارش حاضر هستند. این امر از عشق و محبت مادرانه جنیفر به فرزندانش حکایت دارد.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دهکده پزشکان ایران / روستایی که از 200 خانوار، 175 پزشک بیرون آمده است + عکس

عکس / مردی با سر بریده مادرش به کلانتری رفت

مرگ زن اره ای در زندان زنان / او پسر تهرانی را تکه تکه کرد

بشین پاشو دادن مأموران راهور به چند جوان در جاده چالوس! + فیلم

مد جدید بچه پولدارها؛ دور دور با حیوانات عظیم الجثه

نسکافه داغ داماد پدر زن و باجناقش را بی هوش کرد

توطئه نسرین برای زن داود / او این مرد را فقط برای خودش می خواست

گلوله خشم شوهر 70 ساله ، قلب زن بی نوا را نشانه گرفت

کلاهبرداری از همسایه ها به بهانه تشییع جنازه دختر

مادری هنگام دنده عقب با پراید دختر 3 ساله را له کرد

بلایی شومی که داماد غیرتی بر سر عروس زیبا و بی حیایش آورد + عکس های دلخراش

تجاوز به شیر برای باریدن باران ! + عکس هولناک

تجاوز به زن باردار در خیابان خلوت / اعتراف عجیب مرد 31 ساله +عکس

 

کدخبر: 422804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟