حجم ویدیو: 26.13M | مدت زمان ویدیو: 00:04:16

مدت زیادی است که طرفداران بازی‌های ویدئویی مخصوصا دارندگان کنسول‌های PS4 و Xbox One منتظر عنوان جدید و دنیای باز کمپانی بازی سازی Rockstar Games به نام Red Dead Redemtion 2 هستند. این عنوان جذاب و پرطرفدار اواخر این ماه میلادی و در تاریخ 4 آبان عرضه می‌شود و کمپانی سازنده آن دومین گیم‌پلی رسمی آن را منتشر کرد. تمرکز این تریلر بر روی اول شخص شدن بازی و جهان باز بودن آن است.
عنوان Red Dead Redemption 2 داستانی حول دوران وسترن کلاسیک را‌ روایت می‌کند؛ دورانی که یاغیان آمریکایی به دنبال کسب قدرت بودند و هر کاری را از جمله درگیری با کلانتران شهر و دیگر گروه‌های سرکش دنیای غرب انجام می‌دادند.
بازی‌هایی که کمپانی Rockstar Games تولید می‌کند مانند GTA و Mafia به جهان باز بودن مشهور هستند. شخصیت اصلی Red Dead Redemption 2 مانند شخصیت اصلی بازی‌های دیگر کمپانی سازنده می‌تواند هر کاری را انجام دهد و تصمیمات مختلف بگیرد. یکی از قابلیت‌های Red Dead Redemption 2 مانند Battlefield 5 این است که اتفاقاتی که در بازی می‌افتد کاملا بستگی به تصمیمات گیمر دارد و داستان بازی بر اساس همین تصمیمات تغییر خواهد کرد. این سری از بازی Red Dead Redemption روی ماجراجویی، شکار، درگیری‌های مسلحانه و ماجراهای جانبی تمرکز می‌کند.
در طول ماجراهایی که برای شخصیت اصلی داستان Red Dead Redemption 2 اتفاق می‌افتد، درگیری‌های مسلحانه زیادی اتفاق می‌افتد که قابلیت‌هایی از جمله Bullet Time مورد استفاده در عنوان Max Payne و هدف‌گرفتن چند شخص به صورت همزمان را می‌توان در بازی دید. ویژگی دیگری که در این عنوان مورد استفاده قرار گرفته و طرفداران زیادی را می‌تواند به خود جذب کند، اسب‌سواری است. در طول شکارهایی هم که شخصیت اصلی Red Dead Redemption 2 می‌رود، می‌توان از تیر و کمان استفاده کرد.
به طور کلی می‌توان گفت Red Dead Redemption 2 همان روایتی را جلو می‌برد که عنوان GTA آن را روایت می‌کرد اما پیش زمینه بازی از دنیای معاصر آمریکا به دوران یاغی‌ها در آمریکا بازگشته است. گرافیک این بازی به حدی بالا است که تک تک جزئیات محیطی را به خوبی نمایش می‌دهد مانند ماندن رد چرخ‌های گاری روی گل یا نوری که از بین شاخه‌های درختان در جنگل می‌تابد.
همانطور که گفته شد، Red Dead Redemption 2 قرار است در تاریخ 4 آبان روانه بازار Store شود. این بازی هیجان‌انگیز قرار است برای دو کنسول‌ خانگی PS4 و Xbox One منتشر شود و برای رایانه‌های شخصی تولید نخواهد شد. در ادامه می‌توانید دومین گیم‌پلی رسمی منتشر شده از این عنوان را با تمرکز روی جهان باز بودن بازی و تغییر سوم شخص به اول شخص در آن مشاهده کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز 4 کرکس به زنان و دختران شهری در باغ های زرند

ترامپ: من به پادشاه عربستان تعظیم نکردم / اگر ما نبودیم ایران دو هفته ای عربستان را شکست می داد

پزشک منحرف بیماران و پرستاران را مجبور به کارهای ناشایست می کرد+عکس

ازدواج رونالدو با دختر 23 ساله یک قاچاقچی کوکائین + عکس

با اتوبوس شیک و اختصاصی پرسپولیس مسافرکشی می کنند!

فیلم آشنایی زن امریکایی با 4 دندانپزشک ایرانی نقشه شوم او را لو داد + عکس

تجاوز وحشیانه داماد کینه جو به خواهر زن 13 ساله در اتاق خواب + عکس

تجاوز معلم منحرف به دانش آموز 14 ساله در کلاس + فیلم و عکس

خیلی خوشحال بودم که حامله شدم ولی رامین با نامردی مرا تنها گذاشت

دختر 3 ساله همخوابی عمو و مادرش را به پدرش خبر داد

واکنش تلخ رضا شفیعی‌جم به شایعه ازدواجش با ماهایا پطروسیان + فیلم

زن شوهر دار آنقدر مهرداد را تحریک کرد تا کاملا عاشق او شد / وقتی شوهر بی نوا فهمید... + عکس

تجاوز به 2 دختر زندانی در توالت زندان / وقتی این دختر حامله شد ... + عکس

 

کدخبر: 422180 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟