پورشه کاین توربو با تیونینگ تک آرت رونمایی شد

شرکت تک آرت، سر انجام از کیت کامل تیونینگ برای جدیدترین مدل پروشه کاین رونمایی کرد. این مجموعه، یکی از اساسی‌ترین و کامل‌ترین کیت‌های تیونینگ پورشه کاین است که بهینه‌سازی فنی و ظاهری خودرو می‌شود.

در بخش بیرونی، شاهد نصب یک کیت بدنه‌ی آیرودینامیک روی پورشه کاین توربو هستیم که ظاهر این خودرو را تغییر داده است. اصلی‌ترین بخش‌های این کیت بدنه اسپویلر دوتکه در جلو، کاپوت فیبر کربن به همراه ورودی‌های هوا، دیفیوزر عقب و اسپویلر بزرگ سقف هستند. در بخش‌ پایینی سپر عقب نیز چهار خروجی اگزوز از جنس تیتانیوم قرار گرفته‌اند که روی آن‌ها روکشی از الیاف کربن کشیده شده است.

TechArt همچنین از رینگ‌های جدید ۲۲ اینچی خود که Formula V نام دارند در این خودرو استفاده کرده است. این رینگ‌ها ظاهری بسیار شکیل و زیبا دارند و زیبایی پورشه کاین جدید را دوچندان کرده‌اند. برای بدنه نیز TechArt رنگ‌آمیزی دو رنگ را در نظر گرفته است و بخش بالایی خودرو را به رنگ مشکی رنگ کرده است. بخش دیگر پورشه کاین جدید که توسط این شرکت مورد تغییر و ارتقا قرار گرفته است، پیشرانه‌ی این خودرو است. techart اقدام به بازنگری در برنامه‌ی موتور خودرو کرده است و برنامه‌ی Techtronic را روی ECU پیشرانه‌ی پورشه کاین توربو نصب کرده است.

با اعمال این تغییرات قدرت پورشه کاین جدید از ۵۴۲ اسب بخار به ۶۴۰ اسب بخار و گشتاور آن از ۷۷۰ نیوتون متر به ۹۰۰ نیوتون متر افزایش پیدا کرده است. با چنین قدرت و گشتاوری، پورشه کاین TechArt می‌تواند در عرض ۳.۷ ثانیه سرعت خود را از صفر به یکصد کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن نیز ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

TechArt برای ارتقا صدای پیشرانه‌ی V8 این خودرو اقدام به نصب یک کیت اگزوز اسپرت روی پورشه کاین توربو کرده است. این کیت اگزوز مجهز به سوپاپ‌های کنترل صدا است و می‌توان از داخل خودرو و با استفاده از یک کلید صدای اگزوز را تغییر داد. از آنجایی که راننده قرار است در داخل خودرو از رانندگی لذت ببرد، TechArt برنامه‌ی جامعی را برای ارتقا کابین پروشه کاین در نظر گرفته است.

تک آرت، با یکی از شرکت‌های معروف در زمینه‌ی محصولات لوکس با نام رالف بنز همکاری کرده است تا صندلی‌های بسیار راحت برای کاین توربو طراحی شود. این بخش، دارای روکش ویژه‌ای است و به طور اختصاصی توسط رالف بنز تولید شده. روکش این صندلی‌ها، بسیار با دوام و در برابر گرد و خاک مقاوم است؛ گردش هوا نیز، در این روکش به راحتی انجام می‌شود. در کنار روکش صندلی‌های جدید TechArt از چرم نیز استفاده کرده است و در بخش بیرونی پشت سری‌ها می‌توان چرم بسیار با کیفیت رالف بنز را مشاهده کرد. همچنین در بخش‌هایی همانند سقف، شاهد استفاده‌ی گسترده از چرم هستیم. استفاده از چرم طبیعی در داخل کابین کاین توربو TechArt به حدی است که حتی کفپوش خودرو نیز با چرم پوشیده شده‌ است.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این زن در ورامین ویزای کانادا صادر می کرد!

سنگ پرانی نوجوان دهه هشتادی برای تحریک کامیونداران + فیلم اعتراف

من به رحمت خدا رفتم ؛ آخرین پیام ملکه زیبایی عراق بعد از کشته شدن !+عکس

اولین تصاویر هواپیمای بوئینگ که با 47 سرنشین روی دریا فرود آمد !

جمعه خونین در سراوان / درگیری سنگین سپاه با تروریست ها

ابوعبدالله الترکی به هلاکت رسید

عکس سلفی 5 تروریست اهواز قبل از حمله / داعش برای اولین بار منتشر کرد

تجاوز بی رحمانه پدر به دختر 20 ساله اش / پزشکی قانونی تایید کرد

دستگیری محمد شعبانی در شیراز بخاطر یک عکس اسرائیلی؟

فیلم لحظه قتل ملکه زیبایی عراق / تاره فارس چرا کشته شد؟ + تصاویر

مرد روانی پلک های چشم کودک یک ساله اش را با چسب قطره ای چسباند+عکس

مرد 36 ساله پس از تجاوز وحشیانه، گوشت دختر جوان را خورد + عکس

تجاوز  دعانویس به زنانی که باردار نمی شدند / حکم مرگ این متجاوز صادر شده است + عکس

کدخبر: 420000 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟