به گزارش رکنا، مهدی رحمانیان درباره برنامه «حالا خورشید» رضا رشیدپور که عصر شنبه از شبکه سه سیما پخش شد، چنین اظهار کرد: اگر تلویزیون و آقای احسان علیخانی با من مشورت می‌کردند صادقانه به آنها می‌گفتم که این کار را نکنید. به قول دکتر شریعتی اگر می‌خواهید حقیقتی را خراب کنید، خوب به آن حمله نکنید، بد از آن دفاع کنید.

مدیر مسوول روزنامه شرق تصریح کرد: امروز تلویزیون از خودش بد دفاع کرد. اگر این برنامه پخش نمی‌شد به نفع تلویزیون بود؛ لذا من با رسانه‌ای که خودش چنین کاری را با خودش انجام می‌دهد حرفی ندارم.

این فعال رسانه‌ای در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه پیش از انتشار گزارش روزنامه شرق آیا واکنش‌ها را پیش بینی می‌کرده است؟ و اینکه آیا روزنامه شرق برای دفاع از خود ادله کافی دارد؟ گفت: طبیعی است که هر کنشی واکنشی دارد. برخی از این واکنش‌ها اتفاقا بسیار حرفه‌ای و خوب بوده است مثل مطلبی که آقای علیخانی در اینستاگرام Instagram خود منتشر کرد. ای کاش ایشان در برنامه امروز تلویزیون شرکت نمی‌کردند.

رحمانیان در پاسخ به پرسش دیگر ایسنا درباره شکایت امروز مهران مدیری از روزنامه شرق که در دادسری رسانه‌ها مطرح شده است، گفت: درخصوص افرادی که از روزنامه شرق شکایت کرده‌اند، حق طبیعی‌شان بوده است. ما نمی‌توانیم برای آدم‌ها تعیین تکلیف کنیم. ضمن اینکه ما برای دفاع از گزارشی که در روزنامه شرق منتشر شده ادله کافی داریم که در صورت لزوم به دادگاه ارائه می‌دهیم.

شبکه سه سیما عصر امروز یک ساعت از آنتن خود را به احسان علیخانی اختصاص داد تا درباره‌ی اتهام‌های اخیر درباره دریافت وام میلیاردی از یکی از موسسه‌های مالی اعتباری، از خود دفاع کند. این دفاعیه‌ها در قالب برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور روی آنتن رفت.

صبح امروز ـ سی‌ام تیر ماه ـ مهران مدیری هم به اتفاق وکیل خود، شخصا در دادسرای رسانه حاضر شد تا شکایت خود بر علیه روزنامه شرق و فیلم آنلاین را پیگیری کند.

منبع: ایسنا

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ترور طلبه سروآبادی جلوی چشمان خانواده اش + جزییات

قاتل ندا و قاتل محمد حسین کوچولو فردا در مشهد اعدام می شوند + جزییات و عکس

فوری/ وحشتناکترین عکس از یک جسد داخل باغی در رشت

اولین عکس از فرهادمجیدی در مراسم ختم پدر

وحشت در آسمان / بال هواپیما آتش گرفت! + تصویر

اقدام جسورانه 2 دختر زیبا در چنگال باند منحرف!

عامل ایرانی حمام خون در آلمان کیست؟!

این دختر 12 سال برده ناپدری منحرف بود / تولد مخفیانه 4 بچه +عکس

حادثه وحشتناک در کاروان عروسی + تصویر

پریا 20 ساله مادر بچه دانیال 16 ساله شد!

در اینجا اجساد مرده ها را از صخره ها آویزان می کنند! + عکس عجیب

فاضل به زینب می گفت بدنت را تکه تکه خواهم کرد! / وحشت از شلاق اسب!

بهرام 22 ساله کی بود؟! / پشت دیوارهای باغ جویبار چه گذشت ؟! + عکس

جزییات تجاوز دراکولا به دختران 4 ساله + عکس

کدخبر: 399762 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟