به گزارش گروه سیاسی رکنا،رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با یک رسانه انگلیسی درباره مسائلی از قیبن دیدار آتی خود با رئیس‌جمهور روسیه و انتخابات 2020 ریاست جمهوری آمریکا صحبت کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه اختصاصی با روزنامه «میل» با «پیرز مورگان» مجری سرشناس انگلیسی درباره مسائل مختلف داخلی و خارجی صحبت کرد.

ترامپ در این مصاحبه از قصد خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2020 خبر داد و گفت: «من کاملا قصد (نامزد شدن دوباره در انتخابات ریاست جمهوری) را دارم. همه از من می‌خواهند که شرکت کنم».

او درباره رقابت نامزد دموکرات‌ها با او در انتخابات ریاست جمهوری هم اینطور جواب داد: «من هیچ کسی را نمی‌بینم که با من رقابت کند. من همه آنها را می‌شناسم و هیچ کسی را (برای رقابت) نمی‌بینم».

آقای مورگان از رئیس‌جمهور آمریکا درباره دیدارش با ملکه بریتانیا سوال کرد و پرسید که آیا با او درباره «برگزیت» (جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا) گفت‌و‌گو کرد.

ترامپ جواب داد: «بله (درباره برگزیت) صحبت کردم. او (ملکه الیزابت) درست می‌گوید که موضوع (برگزیت) بسیار پیچیده است. من فکر می‌کنم هیچ کس واقعا نمی‌داند که این موضوع چقدر پیچیده است. همه فکر می‌کردند که "خوب این موضوعی ساده است"».

رئیس‌جمهور آمریکا درباره ملکه انگلیس گفت: «او یک زن خارق‌العاده، باهوش و بسیار زیبا است».

مجری و خبرنگار انگلیسی از ترامپ Trump سوال کرد، آیا ملکه شما را دوست دارد؟

رئیس‌جمهور آمریکا جواب داد: «خوب من نمی‌خواهم از طرف او صحبت بکنم اما می‌توانم به شما بگویم که من او را دوست دارم. من او را خیلی دوست دارم».

خبرنگار انگلیسی درباره دیدار روز دوشنبه ترامپ با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه هم سوال کرد و نظر او را درباره نتیجه این دیدار جویا شد.

رئیس‌جمهور آمریکا جواب داد: «فکر می‌کنم که شاید ما بتوانیم با هم کنار بیاییم. یک کسی از من سوال کرد که آیا شما (ترامپ و پوتین) دشمن هم هستید یا دوست؟ من گفتم که خیلی زود است که در این باره حرف بزنیم».

رئیس‌جمهور آمریکا جواب داد: «فکر می‌کنم که شاید ما بتوانیم با هم کنار بیاییم. یک کسی از من سوال کرد که آیا شما (ترامپ و پوتین) دشمن هم هستید یا دوست؟ من گفتم که خیلی زود است که در این باره حرف بزنیم».

ترامپ ادامه داد: «در حال حاضر من می‌گویم که ما رقیب هستیم اما صادقانه بگویم برای آمریکا، بریتانیا و دیگران خوب است که با روسیه و چین و دیگران کنار بیاییم. این چیز خوبی است و چیز بدی نیست. واقعا یک چیز خوب است».

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

با مسعود دوست صمیمی شوهرم همخوابی کردم، چون شوهرم با دوستم ارتباط داشت

تجاوز به یک زن زیبا در جنگل + عکس

تجاوز به دختر رقصنده در خانه مجردی + عکس

راز مریم فرجی چه بود؟! / نامزد سابق اعتراف کرد + عکس

حمید مظلومین کیست !؟ / بانک مرکزی به سلطان سکه سال 92 دلار داد

وقتی چراغ اتاقم را روشن کردم پسرعمویم بدون لباس از زیر تختخواب بیرون آمد! + عکس

هزار جوان بخاطر ارسال یک ویدیو مجازات می شوند!

هشدار پلیس فتا به دختران زیبا / چه کسی از آن ها خواست تا برهنه شوند؟

مرگ دلخراش بازیکن فوتسال ایرانی+ عکس

چگونه 11 مدیر دولتی پاداش نجومی گرفتند !؟ + جزئیات

جسد سوخته مریم فرجی پیدا شد + عکس

دستگیری زنی بخاطر در آغوش کشیدن خواننده مرد در کنسرت ! + عکس

 

کدخبر: 397910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟