تسخیر شیطانی انسان واقعیت دارد؟!/ تجربه‌های تکاندهنده یک پروفسور روانشناس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، دکتر ریچارد گلگر پروفسور روانشناسی از نیویورک می‌گوید طی 25 سال به طور دست اول شاهد بیش از 100 مورد جن‌گیری واقعی بوده است و صدها مورد دیگر را هم دیده‌است که فرد گرفتار شیاطین شده و نه تسخیر. او که یک کاتولیک معتقد است می‌گوید شیاطین خیلی براق‌تر از انسان‌ها هستند و می‌توانند تمامی زبان‌ها را خیلی روان صحبت کنند. دکتر گلگر می‌گوید صدای آنها را شنیده که یونانی قدیم، لاتین، چینی و فرانسوی حرف می‌زدند. آنها همچنین بسیار باهوش و دارای قابلیت دستکاری ذهن انسان هستند. به گفته او که کتابی در این مورد به نام تجربیات یک روانشناس در دنیای جن‌گیری منتشر کرده، مهمترین علائم تسخیر عبارت است از قوی شدن بیش از حد جسم و بلوکه شدن احساسات، چون شیاطین انسان‌ها را از دیدن و شنیدن منع می‌کنند. 
دکتر گلگر که در ابتدا به طور تصادفی وارد چنین تجربه‌ای شده است از افراد مختلفی می‌گوید که شاهد جن‌گیری‌شان بوده. افرادی که همگی از تمام آزمایش‌های جسمانی و روحی به سلامت عبور کرده بودند و هیچ توجیهی به غیر از جن‌زدگی برای حالت‌هایشان وجود نداشت. از جمله یک مادر خانه‌دار که بسیار نیکوکار و مذهبی بود ولی به طور نگهانی شروع به بروز دادن رفتارهای شیطانی کرده بود. دکتر گلگر می‌گوید تسخیر او احتمالا به این دلیل صورت گرفته بود کهشیطان Evil از این نیکوکاری او به خشم آمده بود.
در تجربه‌ای دیگر، فرد تسخیر شده علت مرگ مادر متوفی گلگر را به او گفته بود و این کار را با تمام افراد حاضر در محل تکرار کرده بود. این خبر از غیب دادن‌ها چندین بار دیگر نیز در تجربه‌های مختلف برای او تکرار شد. 
او همچنین شاهد جن‌گیری از دختر جوانی بوده که قبلا در فرقه‌ی شیطان‌پرستی عضویت داشته و وقتی تصمیم به خروج از آن گرفته توسط ارواح خبیثه تسخیر شده و اعمال فرابشری از خود نشان داده است.
پروفسور گلگر در کتابش به شرح کامل ماجراهای خارق‌العاده این جلسه‌های جن‌گیری پرداخته است. او می‌گوید متوجه است که باور کردن چنین چیزی سخت است و انسان نمی‌خواهد قبولش کند؛ ولی مثل روز برایش روشن است که این اتفاق‌ها توجیه دیگری ندارند و علم روانشناسی یا هیچ علم دیگری نمی‌تواند آنها را توضیح بدهد. پروفسور در پاسخ به این سوال که آیا نگران نیست شیاطین خودش را هم تسخیر کنند پاسخ منفی داده و می‌گوید نور ایمان خودش و اطرافیانش او را محافظت خواهد کرد. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مرد افغان پسر 6 ساله تهرانی را به ساختمان نیمه کاره برد! / کودک کابوس می بیند

وقتی شب به خانه زن صیغه ایم رفتم در اتاق 2 دختر را در وضیعت بدی دیدم + عکس

بابک می خواست تحت سلطه خواسته هایش باشم / دختر اصفهانی فریب خورد!

امیر جعفری داغدار شد +عکس

سه برادر بی رحم خواهر جوان خود را به رودخانه زال اندیمشک انداختند!

ادعای آزار شوم یکی از زنان ایرانشهری رد شد / 2 زن دیگر ادعای آزار ندارند

عمو قناد معروف در بیمارستان بستری شد +عکس

اولین گفتگو با خانم پرستاری که در فاجعه ایرانشهر شکار شد / هر 4 جوان خبیث بودند

ازدواج مرد86 ساله با دختر 24 ساله تهرانی / یک خیریه او را معرفی کرد!

پسر عرب در حمام بود که رقیه و زینب سراغش رفتند! / پلیس مشهد عاملان را دستگیر کرد

وقتی داخل خانه شدم زنم و دوستش را در حال هم جنس بازی دیدم!

راحله 17 ساله یک روز گمشده را کجا بود؟! + عکس

عجیب ترین قتل تاریخ ایران! + تصویر

درخواست طلاق صدیقه بخاطر 17 سال شب ادراری شوهرش!

کدخبر: 390861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟