مردم این کشور روی چوب ،سنگ،فلز و حتی زیر کامیون چرت می زنند+تصاویر

چینی‌ها در هر حالتی که باشند، از هر فرصتی برای رفع خستگی استفاده می‌کنند و چرت می‌زنند. اگر چینی‌ها به یک چیز مشهور باشند، آن مشخصه می‌تواند خوابیدن آن‌ها در هر زمان، هر مکان و دور از تختخواب‌های گرم و نرم است. یک عکاس آماتور آلمانی که حدود 6 سال است در چین زندگی می‌کند، این قضیه را با عکس‌هایی که خودش از نقاط مختلف کشور چین گرفته، ثابت کرده است. این عکاس حدود 700 عکس را از اقصی نقاط این کشور گرفته است و هیچ عکسی به اندازه عکس‌های چرت زدن مردم چین برای او لذت نداشته است.

این عکاس جوان سال‌ها در چین به فعالیت عکاسی پرداخته است و از هر ژانری در چین عکس گرفته است، مخصوصا از مکان‌های دیدنی این شهر که برای هر کسی می‌تواند جذاب باشد و آن‌ها را به سمت این کشور بکشاند اما اعتراف کرده که هیچ چیزی به اندازه اینکه از مردم چین هنگام خواب عکس بگیرد، او را سرگرم نکرده است. او همچنین اعلام کرد که تمام این عکس‌ها پس از گرفته شدن با اطلاع و اجازه صاحب عکس در فضای مجازی منتشر شده‌اند.

در تصاویر زیر می‌توانید مردم چین را در هنگام خوابیدن روی سطح‌های چوبی، سنگی، فلزی، در پارک، زیر کامیون و هر جایی که بتوانند روی آن خواب به چشمان خود آورند، ببینید.

 

کدخبر: 386690 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟