بن سلمان زنده می ماند؟!/ تیم پزشکی صهیونیستی به ریاض رفت !

به گزارش گروه سیاسی رکنا، روزنامه المنار با اعلام این خبر در واقع بر درستی وقوع کودتا در کاخ ولیعهد سعودی در منطقه الخزامه که تقریبا چهل روز پیش رخ داد صحه گذاشت.

تقریبا اوایل اردیبهشت ماه بود که صدای تیراندازی شدید و گسترده در کاخ ولیعهد سعودی در منطقه الخزامه ریاض و نوارهای ویدئویی مربوط به آن به سرعت در میان کاربران فضای مجازی دست به دست شد.

درگیری های مسلحانه و تیراندازی هایی که حدود یک ساعت طول کشید. در حالی که دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی سعودی برای سرپوش گذاشتن بر ترور Assassination شاهزاده بن سلمان تلاش زیادی کردند و این حادثه Incident را ناشی از ورود یک هواپیمای اسباب بازی به محوطه امنیتی الخزامه توصیف کردند ولی برخی از منابع نزدیک از جمله افشاگر معروف سعودی معروف به مجتهد در توئیتی اعلام کرد تحولات آن شب تاریخی ناشی از درگیری در کاخ شاهزاده سعودی بوده است و بر اثر آن هفت نفر کشته شدند.

از بعد این ماجرا بود که ولیعهد سعودی از دیدگان غایب شد و بعضا به خصوص بعد از گذشت یک ماه تصاویری از وی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد.

همین امر شک و شبهه ها را در خصوص احتمال کشته یا زخمی شدن وی را به واقعیت نزدیک تر کرد تا این که روزنامه المنار بار دیگر جزئیات جدیدی از اوضاع جسمانی محمد بن سلمان فاش و تاکید کرد در جریان کودتای آن شب دو گلوله نیز سهم این شاهزاده سعودی بوده و از ناحیه پا زخمی شده است.

از سوی دیگر گمانه زنی هایی هست مبنی بر این که پادشاه عربستان قصد دارد در ایام عید فطر کناره گیری خود از قدرت را اعلام و فرزند جوانش را که امروز بر کسی ولیعهدی است به جای خود منصوب کند. باید منتظر ماند و دید که ایا پادشاه کنونی عربستان با رضایت قلبی قدرت را واگذار می کند یا به زور تهدید فرزندش مجبور به این کار شده است.

منابع نزدیک به دربار سعودی در گفتگو با منابع غربی فاش کردند که پادشاه مریض سعودی از طریق یک پیام تلویزیونی کناره گیری خود از قدرت و جایگزینی فرزندش را در ایام عید فطر اعلام خواهد کرد و این که مقدمات این کار فراهم و کامل شده است. البته ولیعهد سعودی همچنان از بیم وقوع حوادث Accidents غیر مترقبه ای که مانع از تکیه زدن وی بر تخت پادشاهی شود بیم دارد به خصوص این که اکثر اعضای خاندان حاکم بسیار از دست وی خشمیگن هستند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فحاشی به خانم بازیگر ایرانی به یک دلیل عجیب + عکس

دفاع از ناموس دختر دانشجو در برابر بوکسور تهرانی / نگار با ضربات مشت کشته شد +عکس

حضور خواننده لس آنجلسی در مراسم ناصر ملک مطیعی + عکس

کاملترین فیلم اعترافات ناظم منحرف اخلاقی دبیرستان در غرب تهران / من به بچه ها دست نزدم + جزییات تکاندهنده

فوری/ یافتن بسته ای مشکوک به بمب در مجلس / وضعیت قرمز اعلام شد

تعرض به دانش آموزان پسر تهرانی در یک دبیرستان / اعتراف معلم شیطان صفت و ناگفته های خانواده ها +فیلم

جواب منفی 4 زن و مرد بازیگر معروف به دعوت افطاری رییس جمهور + عکس

وقتی وارد خانه شدم دخترم دستپاچه شد و جوان غریبه از خانه فرار کرد!

دردسر ازدواج یک زن با 2 دوست در کرج! + عکس

هم مادرم و هم دو زن بابایی که داشتم با مردهایی به غیر از پدرم زندگی کردند!

خبری از سرنوشت ٦ کودک گمشده گرمساری + عکس

اعترافات تکان دهنده شرورهای قمه کش در خانه فساد / به دیدن مهلا رفته بودیم که جوان کرجی آنجا بود! + عکس

راز قتل زن تهرانی با نظریه پزشکی قانونی تهران لو رفت

کدخبر: 384444 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟