کشتارهای بی رحمانه در ترسناک ترین میدان های جنگی تاریخ

میدان‌های جنگی بسیار زیادی در دنیا وجود دارند که به خاطر قتل Murder و کشتار بی‌رحمانه آمریکایی‌ها امروز به ترسناک‌ترین اماکن دنیا تبدیل شده اند.

در میان مقاصد پرطرفدار گردشگری دنیا، میادین نبرد جایگاه خاصی دارند. چرا که در این مکان ها نبردهای خونین و مرگ و میر بسیاری رخ داده است و به مقاصد گردشگری وحشت تبدیل شده اند. در گردشگری وحشت رخ دادن وقایع ماورایی و ترسناک از امتیازهای ویژه محسوب می شود و کسانی که طرفدار بازدید از مکان های ترسناک و هیجان انگیز هستند، از این مقاصد استقبال می کنند. از این رو در این مطلب قصد داریم شما را با میادین جنگ آمریکا که روزگاری صحنه قتل عام Massacre و خونریزی بسیاری بوده است آشنا کنیم. لازم به ذکر است ما شایعه‌ی تسخیرشدگی این مکان‌ها را تأیید نکرده و فقط قصد معرفی آنها را داریم.

قلعه کانچو، سن آنجلو _ تگزاس

این قلعه به لطف حضور ارواح ساکنان قبلیش در این فهرست قرار دارد. ساکنان قبلی آن یک مأمور دولتی و دختری جوان بوده اند که به خاطر تب تیفوئید جان باخته اند. از این رو به مکانی تسخیر شده تبدیل شده که بازدیدکنندگان را به وحشت می اندازد.

قلعه مِگز، پریسبورگ _ اهایو

این قلعه در سال ۱۸۱۲ در طول جنگ های داخلی و به دستور «ویلیام هنری هریسون» ساخته شده است. بر اساس گزارشات متعدد بازدیدکنندگان صداهای عجیب و وقایع ماورایی در این مکان اتفاق افتاده است که می توان به صدای شلیک توپ، نواخته شدن طبل و حتی نور حاصل از شلیک تفنگ و یا مشاهده سربازان آمریکایی و جنگجویان بومی اشاره کرد. برای رفتن به این مکان می توانید در دو هفته آخر اکتبر در تور پیاده روی با ارواح شرکت کنید.

کلد هاربر، ریچموند _ ویرجینیا

اتفاقات غیرقابل توضیح در این میدان جنگ توانسته تسخیر شدگی آن را قوت ببخشد. این اتفاقات بوی باروت، صدای شلیک توپ و شیهه اسب ها و مشاهده‌ی نورهای عجیب بوده است.

گورستان ملی و میدان نبرد چالمت _ لوئیزیانا

چالمت محل نبرد معروف «نیو اورلئانز» بود که در سال ۱۸۱۵ رخ داد و هم اکنون اجساد ۱۵ هزار سرباز کشته شده و قربانیان جنگ ویتنام در این مکان به خاک سپرده شده اند. ارواح سربازان و شنیدن اصوات عجیب از اتفاقات عجیب چالمت به شمار می رود.

دره فورج _ پنسیلوانیا

از این دره به عنوان اردوگاه ارتش «جرج واشنگتن» در سال‌های ۱۷۷۷ تا ۱۷۷۸ استفاده می شد و هم اکنون ارواح سربازان و حتی جرج واشنگتن نیز در آن جا دیده شده است.

قلعه ویلیام هنری، دریاچه جرج _ نیویورک

موزه قلعه ویلیام هنری در مکانی ساخته شده است که صدها سال نبردهای متعددی بین نیروهای انگلیسی و فرانسوی در آن رخ داده است و به تبع آن صدها نفر در آنجا جان باخته اند. در تور های بر گزار شده در این موزه شیدن اصوات عجیب، مشاهده‌ی سایه‌های شبح گون و حرکت خودبه‌خودی اشیا بارها گزارش شده است.

میدان نبرد چیکاماگو _ جرجیا

در این مکان دومین جنگ بزرگ آمریکا رخ داده و سبب رخدادهای بسیار عجیب است که مشهور ترین آنها، داستان «ال» (Ol) چشم سبز است. این افسانه حکایت از سر سربازی دارد که در جستجوی بدن خود است و یا داستان هیولایی پشمالو با دندان‌هایی تیز که به دنبال شکار می گردد.

 

کدخبر: 382409 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟