با کیفیت ترین عکس های پرتره با موبایل اچ تی سی

گزارشی جدید نشان می دهد اچ تی سی موبایل «یو ۱۲» را با دو دوربین پشتی ساخته که می توان با کمک آن عکاسی پرتره انجام داد یا بدون حذف جزییات روی تصویر زوم کرد.

به گزارش  انگجت، شرکت اچ تی سی اعلام کرده در ۲۰۱۸ میلادی دوباره تولید موبایل هایی با دو دوربین پشتی را از سرخواهد گرفت. درهمین راستا LlabTooFer مشخصات موبایلی به نام Imagine را منتشر کرده که به نام U۱۲ مشهور است. وب سایت LlabTooFer به عنوان یک منبع معتبر از انتشار اخبار شرکت اچ تی سی شناخته شده است.

نکته اصلی دستگاه مذکور وجود دو دوربین پشتی ۱۲ و ۱۶ مگاپیکسلی است. البته در این گزارش به نحوه کارکرد دو دوربین اشاره نشده است. اما تمایز میان آنها نشان می دهد می توان با آنها عکاسی پرتره انجام داد یا بدون حذف جزئیات، روی تصویر زوم کرد.

همچنین قفل نمایشگر دستگاه را می توان به وسیله فناوری شناسایی صورت باز کرد. این فناوری به کمک دوربین ۸ مگا پیکسلی جلو دستگاه کار می کند. در کنار آن یک تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵، نمایشگر ۶ اینچی QHD+، ۶ گیگابایت RAM، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۴۲۰ میلی آمپری در دستگاه به کار رفته است. همچنین U۱۲ ضدآب است.به نوشته این وب سایت موبایل مذکور احتمالا در آوریل رونمایی شود.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 363211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟