عاقبت قرار دادن لپ تاپ روی پله برقی + تصاویر

یک تاجر جوان اهل لندن انگلیس با انتشار تصاویری به مردم هشدار داد تا هرگز در هنگام سوار شدن پله برقی وسایل خود را روی آن قرار ندهند. " فیلیپ بلسورت " 28 ساله بعد از آنکه مک بوک پرو 1000 یورویی خود را که داخل کیف بود در کنار پایش قرار داد حادثه Incident تلخی را تجربه کرد.

فلیپ با شنیدن صدای خرد شدن چیزی به پایین نگاه کرد و متوجه شد که لپ تاپ گرانقیمتش در داخل پله برقی گیر کرده و کاملا آسیب دیده است. پله های برقی نه تنها به کیف لپ تاپ او بلکه به خود لپ تاپ نیز شدیدا خسارت وارد کردند. او در حال بازگشت به منزل از محل کارش بود که این اتفاق رخ داد.

این جوان که اهل غرب لندن است در این خصوص گفت : " شرکتم را تازه تاسیس کرده بودم. این آغاز خوشایندی برای شروع کارم نبود. قرار بود بعد از بازگشت به منزل، با یکی از مشتریان شرکتم ملاقات کاری داشته باشم که این اتفاق رخ داد. من لپ تاپم را کنار پایم قرار دادم و در حال رفتن به بالا بودم که این اتفاق رخ داد. "

گفتنی است؛ چندی پیش نیز ویدئویی از لحظه گیر کردن دست یک کودک خردسال در پله برقی یکی از فروشگاههای چین در فضای مجازی منتشر شد. این کودک که اقدام به نشستن روی پله برقی کرده بود و به همراه مادرش در حال پایین آمدن از پله برقی بودند دچار این حادثه شد. بلافاصله یکی از کارمندان زن فروشگاه با فشار دادن دکمه توقف پله برقی، مانع حرکت آن شد و در ادامه آتشنشانان موفق شدند دست این کودک را از داخل پله برقی خارج کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

6903607_121

6903609_216

کدخبر: 316961 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟