ببینید / فیلمی که از سوی ایران در سازمان جهانی جهانگردی پخش شد / زیبایی های ایران همه جمع هستند
حجم ویدیو: 14.03M | مدت زمان ویدیو: 00:02:04

فیلمی که از ایران به مسابقه گذاشته شده، رقص زندگی (Dance of life) نام دارد که بر عنصر آب تاکید کرده و فرهنگ اقوام کمتر شناخته‌شده ایران، اقلیم طبیعی و متفاوت از آنچه در خاطره جهانی از سرزمین خشک و کم آب ثبت شده و تنوع مذهبی را به نمایش گذاشته است.
این ویدئو که مخاطبانش را با شعار «سفر به سرزمین ایران» به تماشا دعوت می‌کند، تا کنون در یوتیوب بیش از ۶۵۰ بار دیده شده است.
سازمان جهانی جهانگردی با راه‌اندازی چنین مسابقه‌ای، از تمام کشورهای عضو دعوت کرده تا از این فرصت برای ترویج ویدئوهایی که از طریق رسانه‌های اجتماعی تبلیغ می‌شوند، استفاده کنند.
ایران در این مسابقه ویدئویی با کشورهایی مانند ارمنستان، اتریش، آذربایجان، بنگلادش، بنین، بوتان، برزیل، بلغارستان، شیلی، چین، کلمبیا، کنگو، کاستاریکا، کرواسی، کوبا، جمهوری چک، جیبوتی، جمهوری دومینکن، اکوادور، مصر، فیجی، فرانسه، گامبیا، گرجستان، آلمان، غنا، یونان، گوآتمالا، هندوراس، هنگ کنگ، اندونزی، ژاپن، کره‌جنوبی، لبنان، لیتوانی، ماکائو، مالدیو، مالت، موریس، مغولستان، پاناما، پاراگوئه، پرو، فیلیپین، پرتغال، قطر، رومانی، سان مارینو، صربستان، اسلواکی، اسلوونی، اسپانیا، سوئیس، سوریه، تونس، ترکیه، امارات، اروگوئه، ازبکستان، ونزوئلا، یمن و زامبیا که فیلم‌های تبلیغاتی گردشگری‌شان را به اشتراک گذاشته‌اند، رقابت می‌کند.
سازمان جهانی جهانگردی تصمیم دارد فیلم برگزیده به انتخاب مردم را در مجمع عمومی سالانه این سازمان در چین اعلام کند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 305716 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟