زن شجاع در محاصره 6 میلیون اسکت گورستان +تصاویر

کاتاکومب ها(Catacobs) نام گورستان زیرزمینی در شهر پاریس است که دارای شبکه هایی تونل مانند به طول حدود 321 کیلومتر است. تونل های زیرزمینی که محل دفن حدود 6 میلیون جسد است و در طول مسیر میلیون ها اسکلت و استخوان قابل مشاهده است. اگرچه بخشی از این محل به عنوان موزه رسمی مورد استفاده قرار می گیرد اما اجازه دسترسی به برخی بخش های خاص وجود ندارد و ممنوع است.

حال یک زن 30 ساله اهل هاوایی آمریکا با نام "آلیسون تیل" توانسته در 13 اکتبر 2016 (22 مهر) به تنهایی از بزرگترین گورستان زیرزمینی جهان بازدید کند و نام خود را به عنوان نخستین فردی که از این مکان وحشت انگیز دیدن کرده ثبت نماید. وی در خصوص این ماجراجویی اش گفت: همیشه در هنگام جشن هالووین پدرم درباره گورستانهای زیرزمینی پاریس صحبت می کرد. همیشه دوست داشتم مثل "ایندیانا جونز" باشم و به همین علت دست به این ماجراجویی زدم.

وی درباره کاتاکومب ها نیز گفت: این تونل های غار مانند باریکتر و باریکتر می شدند تا جایی که مجبور شدم با خزیدن به ادامه مسیر بپردازم. 150 متر زیر زمین بودم و اکسیژن اندکی برای تنفس داشتم . بعضی لحظات احساس خفگی به من دست می داد. یادم می آید جایی در حالی که سینه خیز به مسیرم ادامه می دادم صدای خش خش شنیدم. ناگهان متوجه شدم که بر روی استخوان ها در حال خزیدن هستم. با اینکه لحظات وحشتناکی را تجربه کردم با این حال خوشحالم و احساس می کنم که قدمی به گذشته برگشتم.انگار به تاریخ باستان سفر کرده ام."برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

5366311_996

5366312_191

اخبار زیر را از دست ندهید:

فیلم مشمئزکننده تنبیه یک نوجوان در کلاس + تصاویر (16+)

دردسر مرگ نوعروس و مهریه 1367 سکه ای او برای داماد

چشمانم را که باز کردم خودم را در شرایط بد و در اتاق خواب پسر خاله ام دیدم / او از همه صحنه ها فیلم گرفته بود

پزشک تبریزی پذیرفته است غذاها نذری نبود / راز نسخه معروف این پزشک که جعلی بود، لو رفت + عکس

کودک 6 ساله با نقاشی اقدام زشت آشپز مهدکودکی در تهران را کشید / این کودک هر روز آزار و اذیت می شد

آزار و اذیت دختر جوان در آلاچیق مزرعه + عکس

 

ادعای جنجالی بازیگر زن معروف علیه فیلمساز سرشناس / آزار و اذیت وقیحانه ای که لو رفت +عکس

سوپراستار زن سینمای ایران در میهمانی خصوصی رستوران محمدرضا گلزار +عکس

عکس یادگاری بازیگران زن معروف ایرانی در دورهمی عاشقانه ! +عکس

 

کدخبر: 228682 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟