دستگیری بیش از هزار نفر متهم و معتاد در گچساران / کاهش ۷۲ درصدی تصادفات جرحی درون شهری

به گزارش رکنا، نیروی انتظامی دلاور مردان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی هستند که در راه برقراری آرامش شهروندان با گام های استوار، نگهبانان خستگی ناپذیر جامعه هستند.

ارسلان خادمیان در گچساران اظهار کرد: با کسانی که امنیت جامعه را برهم بزنند به صورت قانونی برخورد می کند.

 وی بیان کرد:از ابتدای سالجاری تا پایان خرداد ماه ۲۹۶ مورد سرقت در گچساران کشف شد، که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد افزایش داشته است.

 فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال قبل ۲۸۰ مورد سرقت کشف شده بود، تصریح کرد: در مدت زمان عنوان شده سال جاری ۱۰۸ نفر سارق دستگیر شده است.

 خادمیان عنوان کرد: در سه ماهه نخست سال جاری ۶۵۶ خودرو توقیف شد که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۵۹۸ دستگاه خودرو توقیف شده بود، ۱۰ درصد افزایش دارد.

کشف 54 مورد جرائم رایانه ای

 وی با اشاره به اینکه در مدت زمان عنوان شده ۵۴ مورد جرائم رایانه ای کشف شد، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان خرداد در بخش تصادفات جرحی درون شهری ۱۳ مورد صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴۶ مورد بوده ۷۲ درصد کاهش داشته است.

 فرماندهی انتظامی گچساران عنوان کرد: در تصادفات جرحی برون شهری در مدت زمان عنوان شده ۹ مورد و نسبت به مدت مشابه که ۱۶ مورد بوده ۴۴ درصد امسال کاهش داشته است.

   خادمیان بیان کرد: در سه ماهه نخست امسال ۱۹۱ نفر معتاد و ۹۰۵ نفر متهم به جرائم گوناگونی نیز در این شهرستان دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۳۳هزار و ۵۰۰ لیترسوخت قاچاق در مدت زمان عنوان شده سالجاری افزود: از ابتدای سال تا پایان خرداد ماه امسال ۵ هزار و ۶۰۲ مورد تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی "۱۱۰" در گچساران انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۵ هزار و ۱۷۲ مورد بوده ۸ درصد افزایش داشته است.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟