بازی‌های کشورهای اسلامی؛ جوادی طلایی شد

به گزارش رکنا، اگرچه در پایان رقابت یکضرب، مصطفی جوادی با بدشانسی نشان طلای این حرکت را به رقیب ازبکی واگذار کرد، اما او در دوضرب رقابت جذابتری را روی تخته به نمایش گذاشت و به مدال طلای دوضرب و مجموع این وزن دست یافت. حسین سلطانی دیگر ملی پوش این دسته وزنی، اگرچه در یکضرب خوب کار کرد و صاحب نشان برنز شد، اما در دوحرکت انتخابی اول و دوم خود 2 بار پیاپی در مهار وزنه 186کیلوگرمی ناکام ماند ولی در سومین حرکت خود با مهار وزنه 192 کیلوگرم در دوضرب برنزی شد ولی در مجموع به رده چهارم اکتفا کرد.

مصطفی جوادی دیگر نماینده کشورمان رقابت خود را در دوضرب با مهار وزنه 194 کیلوگرم شروع کرد، وزنه ای که به راحتی آن را بالای سر برد. جوادی در حرکت دوم نیز با مهار وزنه 201 کیلوگرم هم مدال طلایش را مسجل کرد و هم با ثبت مجموع 364 کیلوگرم کاروان کشورمان را صاحب ۲ نشان طلای ارزشمند دوضرب و مجموع کرد. او در حرکت پایانی خود وزنه ۲۰۹ کیلوگرم را انتخاب کرد و سعی داشت به رکورد دنیا حمله کند اما در این امر ناموفق بود.

تشتمیروف ازبکستانی با 354 کیلوگرم در مجموع عنوان سوم این دسته وزنی را به دست آورد.

وزنه بردار اندونزیایی رحمت عبدالله، با مهار وزنه 197 کیلوگرم ضمن کسب مدال نقره این حرکت، با 355 کیلوگرم مجموع صاحب مدال نقره و سکوی نایب قهرمانی دسته 81 کیلوگرم شد.

انتهای پیام/

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟