کرونا در کرمان / 147 مورد جدید طی امروز

به گزارش رکنا، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مثبت شدن نتیجه تست کرونای ۱۴۷ نفر طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان خبر داد.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز اپیدمی تا کنون تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمان به دو هزار و ۴۹۰ مورد رسیده است که ۸۶۳ نفر آنها بستری و هزار و ۶۲۷ نفر سرپایی و اطرافیان بیمار هستند.

شفیعی بیان کرد: از بین مبتلایان جدید ۲۱ مورد افراد بستری در بیمارستان‌ها، ۶۹ مورد بیماران سرپایی، شش مورد پرسنل و ۵۱ مورد اطرافیان بیماران هستند.

وی بیشترین تعداد موارد مثبت در ۲۴ ساعت گذشته را مربوط به شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با ۶۳ مورد دانست و گفت: بعد از آن دانشگاه علوم پزشکی کرمان با ۳۸ مورد و دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با ۱۸ مورد بیشترین تعداد موارد مثبت کرونا را به خود اختصاص داده‌اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: همچنین نتیجه تست کرونای ۱۵ مورد از حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۱۳ مورد از دانشکده علوم پزشکی سیرجان مثبت شده است.

وی با اعلام اینکه ۶۰ نفر از مبتلایان جدید زن و ۸۷ نفر مرد هستند، افزود: در ۲۴ ساعت گذشته موردی از فوت به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ در استان کرمان اعلام نشده است و بر این اساس مجموع جانباختگان ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدا تاکنون ۹۰ نفر است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 575025 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟