کشف ۶۳میلیارد ریال "ریل" در مرزهای استان کردستان/ ۳۳قاچاقچی بازداشت شدند

سرهنگ محمدعارف سپهری  از کشف محموله بزرگ انواع کالای قاچاق در مرزهای استان خبر داد و اظهار داشت: مقابله با قاچاق در مرزهای کردستان جزو برنامه‌های اولویت‌دار مرزبانی است.

به گزارش رکنا، وی از اجرای طرح عملیاتی رعد 6 به منظور مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق در مرزهای بانه و مریوان خبر داد و افزود: در این طرح  توفیقات چشمگیری کسب شده که قاچاقچیان را غافلگیر کرده است.

فرمانده مرزبانی استان کردستان خاطرنشان کرد: در این طرح 77 دستگاه استخراج ارز دیجیتال، 568 راس دام سبک و سنگین، 38 هزار و 674 لیتر سوخت، دو هزار و 180 ثوب البسه، 99 دستگاه لوازم صوتی و تصویری، 168 دستگاه کارتخوان، 550 قطعه تجهیزات تلفن همراه و سایر اقلام از قاچاقچیان کشف شد.

وی از بازداشت 33 قاچاقچی و توقیف 18 دستگاه خودرو در این طرح مقابله با قاچاق در مرزهای استان خبر داد و اعلام کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی کالاهای مکشوفه 63 میلیارد ریال برآورد شده است.

سپهری بر عزم جدی مرزبانان استان در مقابله با قاچاق کالا اشاره کرد و یادآور شد: مرزبانی کردستانی در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز و تحقق شعار سال 1400 تحت عنوان سال "تولید، پشتیبانی‌ها، مانع زدایی‌ها" آماده انجام هرگونه ماموریت و جانفشانی در این زمینه هستند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان اظهار کرد: مرزبانان کردستانی برای حفاظت از مرزهای استان و مقابله با هرگونه قاچاق کالا و ارز در سخت‌ترین شرایط به رسالت خود عمل کرده و برای حفظ این موقعیت کنونی، جان می‌دهند.

کدخبر: 748489 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟