جهرمی: رئیس جمهور نامه های بازنشستگان را مطالعه می کند

به گزارش رکنا، علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود گفت: میزان افزایش قراردادهای کاری ۵۷ درصد بوده است که این ۵۷ درصد در عمل بیشتر هم خواهد شد و بعضا به ۶۰ درصد نیز خواهد رسید.

وی افزود: در حوزه بازنشستگان در خصوص حداقل بگیران و افرادی که بیشترین فشار تورم به آنها وارد شده است، برای آنها نیز همین افزایش حقوق مصوب شورای عالی کار در نظر گرفته خواهد شد.

حقوق حداقلی بگیران به نزدیک ۶ میلیون تومان می رسد

سخنگوی دولت تاکید کرد: افزایش حقوق کارکنان تابع قانون کار برای حداقل‌بگیران ۵۷ درصد بوده است‌. در حوزه بازنشستگان در خصوص حداقل‌بگیران اعمال می‌شود و نزدیک به ۶ میلیون تومان خواهد شد که ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش خواهد داشت.

بهادری جهرمی ادامه داد: برای بقیه دهک‌ها به‌صورت پلکانی افزایش حقوق خواهیم داشت. برای حقوق‌های بالا افزایش حقوق ۱۰درصد خواهیم داشت. قانون‌گذار برای بازنشستگان صندوق لشکری و کشوری افزایش ۱۰درصدی پیش‌بینی کرده است که باید تعادل برقرار شود.

وی در خصوص رسیدگی به وضعیت بازنشستگان گفت: برخی بازنشستگان مکاتبه هایی با رئیس جمهور داشتند، مشی رئیس جمهور این است که تمام مطالب که به او ارسال می‌شود را مطالعه کند.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟