تاکید سرپرست تامین اجتماعی بر ارائه خدمات باکیفیت‌تر به بیمه شدگان

به گزارش رکنا، میرهاشم موسوی، سرپرست سازمان تامین اجتماعی گفت: یکی از رویکرد‌های سازمان تامین اجتماعی در دولت جدید توجه ویژه به مناطق محروم بوده که مورد غفلت قرار گرفته است بنابراین سعی می‌کنیم در این زمینه به شکل عملیاتی و میدانی در استان‌ها حضور پیدا کنیم و در حوزه رفاه و تامین اجتماعی باید در سطح کلان به آنچه که موجب ارتقاء رفاه مردم می‌شود توجه کرد.

او با بیان اینکه بنا داریم نقاط حساس و بحرانی و مورد غفلت به ویژه در بحث درمان را مورد توجه قرار داده و خدمات با کیفیت تری به بیمه شدگان ارائه دهیم، افزود: یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان تکمیل طرح‌های بیمارستانی ناتمام و توسعه تجهیزات بیمارستانی است که در این خصوص نگاه ویژه‌ای به خوزستان داریم.

صادق خلیلیان استاندار خوزستان گفت: انتظار داریم سازمان تامین اجتماعی ضمن پشتیبانی از بازنشستگان و مستمری بگیران، با انتقال دفاتر شرکت‌های شستا به خوزستان زمینه جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های بزرگ را فراهم کند تا از طریق تامین اجتماعی بتوان بخش از مشکل بیکاری در خوزستان را کاهش داد.

او افزود: با حضور مدیریت انقلابی، با انگیره، جوان و پرتلاش امیدواریم مباحث مرتبط با تامین اجتماعی به بهترین شکل به سرانجام برسد و تامین اجتماعی در توسعه کشور و رفاه مردم نقش بی بدیلی داشته و هر تلاشی که در این زمینه انجام می‌شود در جهت رفاه و آسایش مردم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟