عکس ساختگی جنجالی از امین حیایی و همسر اولش !

امین حیایی متولد ۱۹ خرداد ۱۳۴۹ در قیطریه تهران است. امین حیایی فرزند بزرگ خانواده است. برادر کوچکتر امین حیایی امید نام دارد که در کار های مربوط به موسیقی فعالیت می‌کند. همسر امین حیایی نیلوفر خوش خلق بازیگر سینما و تلویزیون است و آن‌ها دارای یک پسر به نام دارا حیایی می‌باشند. امین حیایی فارغ التحصیل کامپیوتر است. اولین تجربه سینمایی امین حیایی دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی است که ثریا قاسمی او را کشف و به این کارگردان معرفی نمود. امین حیایی زندگی هنری خود را مدیون اوست.

امین-حیایی

مونا بانکی همسر سابق امین حیایی

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی فرزند فرزانه داوری بازیگر سینمای قبل از انقلاب بود. داوری بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در یکی دو فیلم مانند “پرواز در قفس” حبیب کاوش بازی کرد اما پس از آن بازیگری را کنار گذاشت. مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری بازیگر حرفه ای نبود اما تجربیات معدودی در بازیگری داشت و از جمله در سریال “خواب و بیدار” ساخته مهدی فخیم زاده نقش همسر دانیال حکیمی را ایفا کرده بود.

دارا حیایی و مادرش

مونا بانکی و پسرش

از سال ۱۳۷۰ وارد عرصه‌ی هنر شده است، شروع کار طنز او با فیلم عروس خوش قدم بود.برای بازی در فیلم «زن زیادی» به کارگردانی تهمینه میلانی برنده‌ی سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد شد، نقش مکمل عروس خوش قدم کاندیداتوری جشن خانه‌ی سینما را برایش به ارمغان آورد و هم‌چنین نقش اصلی «دختر ایرونی» که با بازی روانش جایزه‌ی حافظ جشن دنیای تصویر را از آن خود کرد.

منبع : پاتوق آنلاین

این خبر از گروه وبگردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 703391 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟