فیلم آخرین وضعیت بیماری اکبر عبدی
حجم ویدیو: 7.42M | مدت زمان ویدیو: 00:01:00

به گزارش گروه چهره ها رکنا، اکبر عبدی درباره علت مراجعه به بیمارستان گفت: اگر به بیمارستان آمدم برای این است که چهار سال است پیوند کلیه شده ام و برای چکاب می آیم. یک مقدار تب خفیف داشتم، دکتر معالجم گفتند باید حتما بستری شوم، شاید عفونتی باشد، به همین دلیل دو سه روزی بستری شدم و آنتی بیوتیک مصرف می کنم، خدا را شکر می کنم که حالم بسیار خوب است و طی امروز و فردا مرخص می شوم.

عبدی ضمن تشکر از همه مردم اظهار کرد: از همه دوستانی که بابت مریضی من نگران بودند، همه انسان های شریفی که مخصوصا در شب های لیله القدر و ماه مبارک رمضان برایم دعا کردند، تشکر می کنم و دست همه آن هایی که بنده را فراموش نکرده اند را می بوسم و برای همه شان آرزوی سلامتی می کنم

این هنرمند پیشکسوت در پایان گفت: به دوستانی که در راه پیوند هستند حتما توصیه می کنم که اصلا نترسید، و به خدا توکل کنید، خیلی خیلی مخلصیم و از همه اهالی روستای براگور رو به روی امامزاده هاشم جاده رشت، تشکر می کنم و از همه می خواهم از ما گذشت کنند، که با عوامل این مدت مزاحمشان بودیم، به امید دیدار. اگر خدا خواست و افتخار پیدا کردم که در کارهای دیگر در خدمتتان باشم دست همه تان را می بوسم.

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 690930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟