فرشته حسینی کیست؟ / بیوگرافی فرشته حسینی بازیگر افغان تبار

به گزارش رکنا، فرشته حسینی متولد ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ در تهران است.او بازیگر سینما و تئاتر افغان‌تبار اهل ایران است.

این بازیگر افغانستانی سینما و تئاتر در ایران است، مانند هزاران پسر و دختر دیگر افغانستانی در تهران به دنیا آمده با درخشش در سینما، تئاتر و نمایش خانگی موفق شد، جایگاه خود را در میان رقبایش تثبیت کند.

 فرشته حسینی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی‌تبار در تهران به دنیا آمده است، او در خانواده‌ای پرجمعیت به دنیا آمده و شش خواهر و یک برادر دارد.

حسینی از دانش‌ آموختگان اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان بازیگران پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران است و آنطور که خودش می‌گوید، سال‌ها در تئاتر خاک صحنه خورده است.

فرشته حسینی فعالیت هنری‌اش را زمانی که ۹ سال سن داشت آغاز کرد و به‌خاطر حساسیت‌هایی که خانواده‌اش داشتند فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. وی در کنار تئاتر در فیلم‌های سینمایی و مستند هم بازی کرده‌ است.

این بازیگر خوش آتیه نخستین‌بار برای بازی در فیلم «من یک دختر شادم» به کارگردانی سامره رضایی در سال ۱۳۹۴ جلوی دوربین رفت. همچنین با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی در جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم مراکش موفق به کسب بهترین بازیگر زن برای بازی در این فیلم شد.

هفت و نیم- نوید محمودی، سونامی- میلاد صدرعاملی، شکستن همزمان بیست استخوان- جمشید محمودی، یلدا- مسعود بخشی و رفتن- نوید محمودی از جمله فیلم‌های سینمایی است که فرشته حسینی در آنها نقش آفرینی کرده است.

سریال قورباغه اما اوج کارهای این بازیگر باهوش است، سریالی که به او فرصت داد تا در کنار بازیگران تراز اولی چون نوید محمدزاده، صابر ابر و سحر دولت شاهی توانمندی های خود را ثابت کند و به عنوان یک بازیگر توانمند در این سریال نقش آفرینی کند.

جواب دندان شکن فرشته حسینی به شبکه افغان

فرشته حسینی چند سال قبل با حضور در یک شبکه تلویزیونی خصوصی در کابل درباره ادعای تحقیرش در سینمای ایران به خاطر ملیت افغانستانی‌اش دفاعی جانانه از سینماگران ایرانی کرد.حسینی که زاده تهران است و در چند فیلم ایرانی از جمله «سونامی»، «رفتن» و «شکستن همزمان بیست استخوان» ایفای نقش کرده، در گفتگو با مجریان شبکه طلوع افغانستان از فضای سینمای ایران و برخورد همکارانش به نیکی یاد کرد.

این بازیگر ۲۳ ساله در بخشی از حرف‌هایش گفت: «آنقدر که دوستان افغان مرا به خاطر بازیگر شدن تحقیر کردند، در ایران حتی یک روز هم یادم نمی‌آید که تحقیر شده باشم و آنها همیشه به من مهر و دوستی دادند.»

ماجرای خرید مجسمه توسط نوید محمد زاده و فرشته حسینی چه بود؟

نویدمحمدزاده یکی از بازیگران پرکار ایرانی در زمان کروناست. یکی از مجمسه سازهای افغانستانی در یک برنامه تلوزیونی ماجرای جالبی از نوید محمدزاده و فرشته حسینی دو بازیگر سریال قورباغه بازگو کرد. این مجسمه ساز افغانستانی اینطور بیان کرد:

یک سرایدار افغان که به طور آماتور به مجسمه سازی میپردازد در برنامه تلویزیونی «محاکات» به روایت زندگی خود و همچنین خرید مجسمه هایش توسط نوید محمدزاده سخن گفت.

نویدمحمدزاده

علیخان عبدالهی که در برنامه «محاکات» حاضر شده بود گفت: به تشویق یک پیرمرد دستفروش و با استفاده از خمیر نان باگت، کار مجسمه‌سازی را به صورت کاملا ابتدایی شروع کردم و جالب اینکه اولین خریدار مجسمه هایم کامبیز درمبخش بود.

این سرایدار افغان بیان کرد: کامبیز درمبخش را نمی شناختم و یکی از روزها که مجسمه‌هایم را بساط کرده بودم، او سر رسید و کل مجسمه ها را خرید و سفارش بعدی را داد. تازه بعد از سفارش بود که خودش را معرفی کرد.

این مجسمه ساز افغان درباره خرید مجسمه هایش توسط نوید محمدزاده بیان کرد: روزی مشغول کار مجسمه سازی بودم که فرشته حسینی یکی از هموطنان بازیگرم، تماس گرفت و خواستار دیدار شد. وقتی فرشته حسینی به انبار مجسمه ها آمد، یک جوان خوش برخورد هم همراهش بود که مدام قیمت مجسمه ها را می گرفت و هر قیمتی من میگفتم، کمی هم بیشتر حساب می کرد و در نهایت چندین مجسمه مرا با قیمتی بالا خرید.

عبدالهی افزود: تازه پس از فروش مجسمه‌ها بود که از طریق فرشته حسینی فهمیدم، خریدار مجسمه هایم کسی نبوده جز نوید محمدزاده بازیگر «مغزهای کوچک زنگ زده» که اخیرا هم سریال «قورباغه» را بازی کرده بود.این سرایدارو مجسمه ساز افغان تاکید کرد: آنچه از نوید محمدزاده و کامبیز درمبخش دیدم جز تواضع و خوش برخوردی و مهربانی نبود و بسیار خوشحالم که در کشوری ساکنم که چنین هنرمندانی دارد.

پست عاشقانه نوید محمد زاده برای فرشته حسینی

پیش از این شایعاتی از ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی مطرح شده بود.نوید محمدزاده در اینستاگرام خود با انتشار فیلمی از فرشته حسینی او را «جان خود» نامید و تولدش را تبریک گفته است. این دو اخیراً بازی در قورباغه را در کنار هم به پایان رسانده‌اند.

نوید محمد زاده بازیگر نام آشنای سینمای ایران به بهانه تولد فرشته حسینی عکس دونفره خودشان را منتشر کرد و اینطور نوشت:

جانمی

جان افغان بگم

جان

من

استی

کردی بخوام بگم

گیانامی

گیان

تولدت مبارک

می دونم امی از الان مبارک

ماجرای ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمد زاده در این باره نوشته است: «جانمی، جان، افغان بخوام بگم، جان، من، اَستی، کوردی بخوام بگم، گیانمی، گیان. تولدت مبارک. می‌دونم ۶ اُمی، از الان، مبارک.»

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌یاد می‌آورم.ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

محمدزاده

ست کردن لباس فرشته حسینی و نوید محمدزاده

در ادامه اما عکسی از فرشته حسینی و نوید محمد زاده پخش شد که نشان می‌داد این دو لباس خود را با یکدیگر ست کرده‌اند. این اتفاق بیش از پیش حرف و حدیث‌هایی را در مورد این دو بازیگر به وجود آورده است.

نوید محمد زاده و فرشته حسینی در سریال قورباغه با یکدیگر همبازی بودند. مجموعه قورباغه به نویسندگی و کارگردانی هومن سیدی و تهیه کنندگی علی اسد زاده است. پخش این سریال از سال ۱۳۹۹ شروع شده و در فروردین سال ۱۴۰۰ به اتمام رسید. در این سریال بازیگرانی همچون صابر ابر، نوید محمد زاده، سحر دولتشاهی، فرشته حسینی، هومن سیدی، مهران غفوریان و آناهیتا افشار به ایفای نقش پرداختند.

محمدزاده نوید

ازدواج نوید محمدزاده و فرشته حسینی

این تبریک تولد باعث شد بسیاری از فعالان فضای مجازی و چهره‌های سرشناس هنری با ارسال کامنت هایی با مضمون تبریک نسبت به ویدئوی منتشر شده واکنش نشان دهند. عده‌ای مدعی شده‌اند این زوج هنری سینمای ایران با یکدیگر ازدواج کرده‌اند. موضوعی که هنوز به صورت رسمی منتشر نشده است.

نوید محمدزاده

فرشته حسینی کیست؟

فرشته حسینی در اردیبهشت سال ۱۳۷۶، از پدر و مادری افغان، در تهران به دنیا آمد. پدر و مادرش حدود ۳۰ سال پیش به دلیل جنگ از افغانستان به ایران آمده و در تهران ساکن شدند.

او بازیگری را نزد افرادی همچون اصغر محبی، مهتاب نصیرپور و محمد رحمانیان فرا گرفت و در نمایش‌هایی همچون خشونت علیه زنان، سینماهای من، شازده کوچولو، ماهی سیاه کوچولو، من موجودی احساساتی هستم و غیره به روی صحنه رفت. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟