بهترین سریال های نمایش خانگی ایرانی + عکس ها

به گزارش گروه چهره ها رکنا، در سال 1399 تا به امروز که در سال 1400 قرارداریم ،سریال های زیادی تهیه شد و فرصت پیدا کرد تا در نمایش های خانگی مخاطبان را به خود جذب کنند. قصد داریم بهترین سریال های 1400را به شما معرفی کنیم.

سریال آقازاده

تا همین اواخر، پخش سریال آقازاده به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی در سال 99 توجهات زیادی را به خود جلب کرده بود و از قضا در زمره محبوبترین های سال قرار گرفت. اما از همان زمانی که آقازاده رو به پایان بود، بحث های بر سر جایگزین آقازاده و اینکه آیا سریالی میتواند به محبوبیت آن برسد یا نه آغاز شد.

سریال آقازاده

سریال قورباغه

در همان ایام بود که مجموعه پرسروصدای قورباغه پس از حواشی فراوان مجوز پخش نهایی را گرفت و با پخش قسمت اول آن، موجهی از توجه به این سریال جلب شد. فارغ از قورباغه، در سال پیش رو با شماری از محبوبترین و بهترین سریال های 1400 مواجه هستیم که قرار است در شبکه نمایش خانگی پخش شوند. بر این اساس در جستار پیش رو فهرستی از بهترین سریال های نمایش خانگی 1400 را به شما ارائه خواهیم داد.

یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 که از چندی پیش پخش آن آغاز شده است بدون شک قورباغه به کارگردانی هومن سیدی است. اگرچه پخش این اثر از سال 99 آغاز شد، اما دنبال آن به سال 1400 میرسد و می توان آنرا در شمار بهترین سریال های 1400 قرار داد.

این مجموعه نمایشی به کارگردانی هومن سیدی و مجموعه از سرشتاس ترین بازیگران ایرانی نظیر نویدمحمدزاده، صابر ابر، مهران غفوریان و غیره در ژانر جنایی مهمایی ساخته شده است. تهیه کنندگی یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی 1400 نیز برعهده علی اسد زاده بوده است. قورباغه سریالی بود که با حواشی و بحث های زیادی مجوز اکران گرفت و سرانجام قسمت اول آن به عنوان جدیدترین سریال ایرانی 1400 در 3 دی ماه 1399 منتشر شد.

سریال قورباغه

سریال ملکه گدایان

جدیدترین ساخته حسین سهیلی زاده، کارگردان سریال موفق و محبوب مانکن در شبکه نمایش خانگی، ملکه گدایان است که با مجموعه ای موفق ترین و شناخته شده ترین بازیگران ایرانی تهیه شده است. ملکه گدایان به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 مدتی است که پخش خود را آغاز کرده است. سریالی که میتواند در زمره بهترین سریال عاشقانه ایرانی 1400 نیز قرار بگیرد.

محبوبیت مانکن سبب شده تا بسیاری به ملکه گدایان نیز به عنوان جانشین برحق مانکن و یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی 1400 بنگرند. حالا باید دید به عنوان یکی از بهترین سریال های 1400 این سریال با بازی بازیگرانی چون باران کوثری، پانته‌آ بهرام، آرمان درویش، محمدرضا غفاری، رضا بهبودی، الهام کردا، یسنا میرطهماسب، علی اوجی و رویا نونهالی می‌تواند مخاطبین را راضی کند یا خیر؟

دانلود سریال ملکه گدایان قانونی است؟

سریال خوب بد جلف

بعد از ساخت دو قسمت از فیلمی با همین نام و موفقیت آنها، سازندگان این فیلم تصمیم گرفتند ادامه داستان را به عنوان بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 راهی شبکه نمایش خانگی کنند. گرچه نام رادیواکتیو در پایان قسمت دوم به عنوان ادامه فیلم دیده شد و بسیاری گمان کردند که این نامی برای قسمت سوم است. اما به نظر میرسد برنامه های پیمان قاسم خانی و محسن چگینی بر توسعه یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 متمرکز شده است.

این‌طور که اخبار شرکت سازنده آن ارائه داده است این سریال ادامه ماجرای فیلم در قسمت دوم است و قرار است تا زوج سام نوری و پژمان جمشیدی مأموریت خود را در جزیره قشم ادامه دهند.

«خوب، بد، جلف؛‌ رادیو اکتیو» به کارگردانی و تهیه کنندگی محسن چگینی است، پیمان قاسم‌خانی، مشاور کارگردان، نویسنده و طراح است و مهراب قاسم‌خانی و امیرمهدی ژوله نیز در نگارش این سریال همکاری کرده ‌اند.

خوب بد جلف 2

سریال میدان سرخ

سریالی که کمتر اخبار آن در حد دیگران خبرساز شد اما در نوع خود سریال قابل توجهی به نظر میرسد و میتواند یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 باشد، میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان و بازی حمید فرخ نژاد است.

ابراهیم ابراهیمیان فیلم‌های ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه، عادت نمی‌کنیم، پیلوت و دابلند که محصول ایران و گرجستان است را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره‌های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد.

به نظر می‌رسد که رگه‌های اکشن و مهیج در این سریال وجود داشته باشد. میدان سرخ مراحل ساخت خود را طی می‌کند و زمان نمایش آن هنوز مشخص نیست اما این‌طور که پیگیری‌های ما نشان می‌دهد این سریال تا پایان سال جاری یا در اوایل سال آینده مراحل پخش خود را آغاز خواهد کرد.

میدان سرخ

سریال قبله عالم

به عنوان یکی از بهترین سریال های 1400 ، ساخت سریال طنز قبله عالم نیز مدتی است که با بازی هادی کاظمی، شقایق دهقان و حامد کمیلی در کاشان آغاز شده است.

این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 به کارگردانی حامد محمدی و تهیه کنندگی منوچهر محمدی در خانه طباطبایی های کاشان فیلمبرداری مراحل اولیه خود را آغاز کرده است.

در این سریال طنز که به به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی 1400 به اتفاقات تاریخی دوران ناصرالدین شاه می‌پردازد، تا امروز حامد کمیلی در نقش ناصرالدین ‌شاه، شقایق دهقان در نقش مهد علیا، هادی کاظمی در نقش ظل الدوله و سوگل خلیق در نقش انیس الدوله جلوی دوربین رفته ‌اند.

در خلاصه داستان این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه خانگی 1400 آمده است: «ناصرالدین شاه ملقب به قبله عالم در آرزوی دست یافتن به اکسیر آب حیات است. اکسیر توسط طبیب مخصوص تهیه می‌ شود، اما با نوشیدن آن حوادثی پدید می ‌آید که دستمایه سریال کمدی ـ فانتزی قبله عالم است.»

حامد محمدی ساخت فیلم های چپ راست، چهار انگشت، اکسیدان و فرشته‌ ها با هم می‌آیند را در کارنامه دارد. او در اولین تجربه حضور در شبکه نمایش خانگی کارگردانی و نویسندگی «قبله عالم» را به عنوان یکی از جدیدترین سریال ایرانی 1400 بر عهده دارد و قرار این سریال به صورت اختصاصی به عنوان یکی از بهترین سریال های شبکه نمایش خانگی 1400 اختصاصی از فیلیمو پخش شود.

قبله عالم

سریال گیسو

این سریال جدید ایرانی 1400 جدیدترین ساخته منوچهر هادی، کارگردان موفق شبکه نمایش خانگی است. پس از دو سریال جنجالی، محبوب و پرمخاطب عاشقانه و دل که موفقیت خوبی برای هادی به دنبال داشت، حالا جدیدترین اثر او ادامه ای بر عاشقانه و روایتی از زاویه دیگر از سریال محبوب سابق است. حال باید دید جدیدترین اثر منوچهر هادی با تیمی از بازیگران برجسته میتواند در حد و اندازه های بهترین سریال 1400 باشد؟

سریال جدید ایرانی 1400 که به نظر میرسد اختصاصی پلتفرم نماوا باشد، عموم بازیگران سریال عاشقانه را در فهرست بازیگران خود دارد و ما شاهد حضور چهره هایی چون محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی، مسعود رایگان، بهاره رهنما، شمسی فضل الهی و حسین یاری خواهیم بود.

سریال گیسو

سریال سیاوش

از دیگر سریال های تازه پخش شده شبکه نمایش خانگی که حالا محبوبیت زیادی پیدا کرده میتوان به سیاوش اشاره کرد. سریالی به کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری که در کنار گیسو، قورباغه و البته ملکه گدایان این روزها دوستداران بهترین سریال 1400 را به خود مشغول ساخته اشت.

در سیاوش بازیگرانی مانند میلاد کی‌مرام، ترلان پروانه، رضا کیانیان، علیرضا جعفری، محمد ولی‌زادگان و مجید صالحی حضور خواهند داشت. این‌طور که مسئولین نماوا گفته‌اند سیاوش و گیسو منحصرا توسط این پلتفرم پخش خواهد شد و سه سریال دیگر نیز قرار است تا توسط این پلتفرم تولید و راهی نمایش خانگی شود و با این حساب این سرویس نمایشی مجموعا 6 سریال از پیش تولید تا نمایش دارد.

index

سریال مردم معمولی

«مردم معمولی»، سریالی در ژانر کمدی-خانوادگی به کارگردانی «رامبد جوان» و محصول سال ۱۳۹۹ ایران است. این سریال که اولین اثر رامبد جوان در شبکه نمایش خانگی و یکی از سریال های ویژه نوروز ۱۴۰۰ فیلیموست، داستان مردی به اسم «بردیا برازنده» را روایت می کند که صاحب مرکز زیبایی تناسب طلایی است و ثروتی دارد که همچون خساستش بی انتهاست. بعد از پلمب آژانس مسافرتی بارباراس که متعلّق به خواهر بردیا، «باربارا برازنده» است، باربارا برادرش را با زور و تهدید راضی می کند که فعالیت آژانس را تا فکّ پلمب در مرکز تناسب طلایی ادامه دهد. امّا، در همیشه روی یک پاشنه نمی چرخد و به زودی با افشای راز ثروت بردیا، وضعیت خانوادهٔ برازنده از این رو به آن رو خواهد شد...

درباره سریال مردم معمولی

سریال مردم معمولی به کارگردانی رامبد جوان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد. در این سریال رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، الناز حبیبی، امیر نوروزی، خسرو پسیانی , شادی کرم رودی به هنرمندی پرداخته‌اند.

895419_616

درباره سریال دراکولا

دراکولا عنوان فصل دوم مجموعهٔ نمایش خانگی هیولا است که پخش آن از ۳ فروردین ۱۴۰۰ آغاز شد. مدت زمان قسمت‌های این فصل، در حدود ۵۵ دقیقه هستند. همانند فصل اول، نویسندهٔ این فصل امیر برادران و طراح و سرپرست فیلم‌نامه پیمان قاسم‌خانی است. فیلم‌برداری از بهمن ۱۳۹۹ آغاز شد و هنوز ادامه دارد.

The_Monster_(Season_2)

خلاصهٔ داستان

ژاله کبیری همسر جدید کامران کامروا که ۳ سال است با او ازدواج کرده برای او جشن تولد گرفته و همهٔ آشنایان و دوستان را دعوت کرده تا ثروت خود را برای دیگران به نمایش بگذارد. کامران کامروا هم مؤسسهٔ خیریهٔ جدیدی برای کودکان کار راه‌اندازی کرده و مانند گذشته به پولشویی مشغول است و مهیار مهرافزون را به استخدام خود درآورده‌است. مهمانی باشکوهی برپاست و ما با دوستان و خانوادهٔ جدید کامروا آشنا می‌شویم. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 682158 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟