6 خانم بازیگرجوان ایرانی که پسرانی خوش تیپ دارند! + عکس ها

به گزارش گروه چهره ها رکنا، در این گزارش به سراغ بازیگرانی رفتیم که مادر هستند و فرزند پسر دارند.

شیلا خدادا و پسرش

بازیگرانی که پسر دار هستند

شیلا خداداد با دکتر جراح زیبایی فرزین سرکارات ازدواج کرد و حاصل ازدواج خانم بازیگر با آقای دکتر سامیار سرکارات در 27 آبانماه 1392 بدنیا آمد.

نسرین مقانلو و پسرانش عرشیا و آرین

بازیگرانی که پسر دار هستند

نسرین مقانلو سال 72 با کمال خلیلیان فوتبالیست سابق کشورمان ازدواج کرد و راهی آمریکا شد و بعد از حدود 10 سال و تولد فرزندانش عرشیا و آرین برای زندگی راهی ایران شد.

سالهاست که نسرین مقانلو در ایران تنها زندگی میکند و همسر و فرزندانش بین ایران و آمریکا در رفت و آمد هستند و خانم بازیگر هم هراز چندگاهی برای دیدار با خانواده سفری به آمریکا دارد.

چندی پیش ارشیا پسر بزرگ نسرین مقانلو بعد از سالها به ایران بازگشت و قرار است از این پس در کنار مادرش زندگی کند.

زیبا بروفه و پسرش اهورا

بازیگرانی که پسر دار هستند

زیبا بروفه و پیام صابری با همدیگر ازدواج کردند ، حاصل ازدواج آنها اهورا بود، اما با مرگ ناگهانی پیام صابری در ۱۷ آذر ماه ۹۷ به دلیل ایست قلبی در سن ۴۵ سالگی از دنیا رفت و زیبا بروفه و تنها پسرش اهورا را برای همیشه تنها گذاشت.

 

مهسا کرامتی و پسرش امیرمانی

مهسا-کرامتی-و-پسرش

مهسا کرامتی در سال 1387 با راما قویدل فرزند مرحوم امیر قویل که از کارگردانان با سابقه بود ازدواج کرد این دو در مرداد 94 صاحب یک فرزند پسر بنام امیرمانی شدند.

رویا کرامتی و پسرش کارن

بازیگرانی که پسر دار هستند

 رویا میرعلمی بعد بازی در تئاتر خویشخانه در سال 1378 با حسین کیانی کارگردان این آشنا و در نهایت با هم ازدواج کردند که ثمره اش یک پسر بنام کارن است

شقایق فراهانی و پسرش سام

بازیگرانی که پسر دار هستند

شقایق فراهانی در سال ۱۳۶۹ – ۷۰ زمانی که دختر ۱۹ ساله‌ای بود با همسر خود آقای حسامی ازدواج کرد، اما این زندگی با به دنیا آمد پسرشان سام به طلاق ختم شد.

شقایق فراهانی دراین باره گفته بود:

من خیلی زود و در ۲۰ سالگی مادر شدم و بابت آن بسیار خوشحالم، شما با آمدن فرزند چیز‌هایی را به دست می‌آورید که با هیچ چیز در دنیا قابل مقایسه نیست.

من در زندگی به لحظات سختی رسیدم که اگر وجود پسرم، سام نبود واقعا نمی‌توانستم تحمل کنم،در این راه سعی کرده ام با کمک گرفتن از مشاور و روانشناس با پسرم که فرزند طلاق است به نوعی برخورد کنم که اعتمادش را جلب کنم، من سعی کردم بیش از هر چیزی یک دوست برای او باشد.

شقایق دهقان و پسرش نویان

بازیگرانی که پسر دار هستند

شقایق دهقان همسر مهراب قاسم خانی نویسنده کشورمان است و این زوج سالهاست که زندگی مشترکشان را آغاز کرده اند.

این بانوی بازیگر همسر دوم مهراب قاسمخانی است و مهراب قاسم خانی از همسر اولش یک دختر به نیروانا داشت و در کنار شقایق دهقان صاحب یک فرزند پسر به نام نویان شد.

خبر جدایی شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی

شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی زندگی بی حاشیه ای در کنار هم داشتند اما مدتی است که ماجرای جدایی این زوج از یکدیگر قوت گرفته است و در فضای مجازی خبر جدایی آنها منتشر شد اما تابحال تاییدی از سوی این هنرمند درخصوص جدایی شان صورت نگرفته است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 681351 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟