چهره ناراحت خانم بازیگر معروف / آناهیتا درگاهی: می خواهم زنده بمانم

به گزارش گروه چهره ها رکنا، آناهیتا درگاهی بازیگر نام آشنای سینمای ایرانی این روزها در سیال نمایش خانگی می خواهم زنده بمانم نقش آفرینی می کند. او عکسی از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

 

 

بیوگرافی آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی عکسی متفاوت و پر مفهوم در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.آناهیتا درگاهی متولد بهمن ۱۳۶۶ در تهران است. او نقاش و بازیگر سینما و تئاتر ایرانی است.

آناهیتا درگاهی در۷بهمن ماه سال۱۳۶۶ در تهران به دنیا آمد. او آموزش هنر نقاشی را از هفت‌سالگی نزد عباس کاتوزیان، نقاش بنام، آغاز کرد. او از همان سن، مراتب این حرفه را طی کرد و تاکنون، در ایران و چند کشور دیگر، چندین نمایشگاه انفرادی برپا کرده و در چندین نمایشگاه گروهی حضورِ فعال داشته‌است. همچنین، طراحی گرافیکی پوسترهای زیادی را بر عهده داشته‌است. او، در کنار فعالیت در عرصهٔ نقاشی و بازیگری، تهیه‌کنندگی موزیک‌ویدئوی پردهٔ آخر از رضا کیانیان را عهده‌دار بوده‌است. درگاهی تهیه‌کنندهٔ یکی از کنسرت‌های آرین کشیشی نیز بوده‌است.

درگاهی، در عرصهٔ سینما و تئاتر، به‌عنوان بازیگر نیز فعالیت دارد. او نخستین دوره‌های بازیگری را نزد فرزاد مؤتمن گذراند. مؤتمن در سال ۱۳۹۴ او را برای بازی در فیلم خود با عنوان آخرین بار کی سحر را دیدی؟ برگزید.

درگاهی تحصیلات خود را در رشتهٔ هنر ادامه داد و کارشناسی‌اش را در رشتهٔ گرافیک و کارشناسی ارشدش را در رشتهٔ نقاشی از دانشگاه هنر تهران دریافت کرد. او در دی‌ماه ۱۳۹۵ با اشکان خطیبی ، بازیگر، مجری، خواننده و کارگردان تئاتر، ازدواج کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 677143 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟