مسخره کردن شخصیت ژاله دارکولا ،توسط بازیگر زن

ویشکا آسایش به تازگی در سریال دراکولا مهران مدیری نقش آفرینی می کند.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: ویشکا آسایش بازیگر نام آشنای سینمای ایران با انتشار عکسی از خود وقتی درحال ایفای نقش ژاله سریال دراکولاست در شرح این عکس نوشت:

ژاله پیانو میزند البته بهتره نزند!

جایزه بهترین خارج از نت زدن تاریخ به ژاله داده میشود.

http://CNak3FkA-K7

ویشکا آسایش کیست؟

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 16 آبان 1351 در تهران متولد شد و یک خواهر بزرگتر به نام آویسا دارد.

این بانوی هنرمند که علاوه بر بازیگری در زمینه طراحی لباس و صحنه هم فعالیت دارد خواهرزاده مازیار پرتو فیلمبردار سرشناس سینما و نوه شین پرتو نویسنده و شاعر کشورمان است.

ویشکا آسایش تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس از ادامه داد و توانست مدرک کارشناسی اش را دریافت کند.

این بازیگر کشورمان در سن 14 سالگی به همراه خواهرش برای تحصیل راهی لندن شدند اما چون امکان رفتن به لندن به صورت مستقیم وجود نداشت مجبور شدند به نزد عمویشان در آلمان رفتند و آنجا مشغول تحصیل شدند اما این اتفاق چندان دوامی نداشت و باز به ایران بازگشتند.

ویشکا آسایش به ایران بازگشت و دیپلمش را گرفت و در سریال امام علی (ع) بازی کرد و یک شب بعد از پایان بازی در این سریال راهی انگلیس شد و تحصیلاتش را تا مقطع کارشناسی در انگیس ادامه داد.

ازدواج ویشکا آسایش

ماجرای ازدواج ویشکا آسایش یکی از متفاوت ترین داستان های زندگی او است چراکه خودش پیشنهاد ازدواج را به همسرش داد.این بانوی هنرمند درباره ماجرای ازدواجش گفت:من اولین باری که لندن بودم یکی از دوستانم برای من نامه نوشت و از آمدن سه تا پسر خوش تیپ و قد بلند صحبت کرد و من تقریبا دو سال به همسرم علاقه مند بودم و در نهایت تصمیم خودم را گرفتم و در یک مهمانی که مشغول صحبت با هم شدیم همانجا به او گفتم که من دو سال است که از شما خوشم می آید و آخر مهمانی شماره همدیگر را گرفتیم و این آغاز ماجرای ازدواج ما بود.

رضا قبادی همسر ویشکا آسایش است و این بانوی هنرمند مدت کوتاهی بعد از ازدواجش تصمیم به بچه دار شدن گرفت و پسرش گیو سال 84 به دنیا آمد.

علاقه ویشکا آسایش به ورزش

ورزش بخش جداناشدنی زندگی ویشکا آسایش است که از دوران کودکی در زندگی او نقش پررنگی داشت.

کوه نوردی، دوچرخه سواری، شنا ، سوارکاری و .... از ورزش های مورد علاقه ویشکا آسایش است و از او میتوان به عنوان یک کوهنورد حرفه ای نام برد که موفق به فتح قله دماوند شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 675915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟