عکس دختر سلمان «نون.خ» ! / خنده هایی برای معروفیت

کاظم نور بخش بازیگر نقش سلمان سریال نون خ است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: کاظم نور بخش را با نام سلمان می شناسند. بازیگری که در سریال نون خ عاشق دختر نورالدین است. شخصیت جالب این فرد و خنده های منحصر به فردش باعث شده که او جزء بازیگران محبوب این سریال تلویزیونی شود.

سلمان نون خ

سلمان«نون.خ» را بیشتر بشناسید

کاظم نوربخش متولد 1 مهرد 1355 در بیجار ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل مقطع دیپلم رشته ادبیات و علوم انسانی می باشد که از مقطع دانش آموزی وارد تئاتر شد و حالا با حمایت همشهری اش در تلویزیون ملی حضور دارد.

در شهر بیچار استان کردستان به دنیا آمد و از سال 1367 وقتی تنها 12 سال داشت از تئاتر مدرسه شروع کرد و در همین سال در جشنواره دانش آموزی نفر اول شد.

بعد از تکرار عنوان بهترین بازیگر جشنواره دانش آموزی در سال 69 توانست در بخش استانی نیز حاضر شود و سال 1370 بازیگر منتخب کردستان لقب بگیرد

سلمان سریال نون خ تا سال 1382 بعنوان بازیگر در تئاتر و جشنواره های خیابانی حاضر بود تا اینکه از سال 84 با فیلم کوتاه درس اول بازی حرفه ای در جلوی دوربین را نیز تجربه کرد

در ادامه فعالیت های هنری خود سال 90 الی 91 به مدت یکسال در تهران زیر نظر استاد پرویز برید دوره خلاقیت و بداهه پردازی در تئاتر را طی کرد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 674561 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟