دلتنگی متین ستوده برای مادربزرگش / پشت در خانه اش می ماندیم

متین ستوده بازیگر نام آشنای سینمای ایران است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: متین ستوده بازیگر مشهور سینما وتلویزیون ایران در یک پست اینستاگرامی درباره مادربزرگش اینطور نوشت: هیچوقت پدر بزرگ نداشتم ، مادرجون ( مادر مامانم ) هم ، خیلی سال پیش از اینکه من به دنیا بیام به رحمت خدا رفته بود، این عزیز تنها مادربزرگی بود که به زندگیم دیدم ، خیلی ساله که تو آسمونهاست ، کلاس سوم راهنمایی بودم که پر کشید ، اون مارو روله صدا میکرد ، به لری یعنی عزیزم ، من فکر می کردم چون به ما می گه روله اسم خودش هم روله است واسه همین همیشه از وقتی زبون باز کردم به همین اسم صداش کردم ، اسمش عطیه بود ، ولی همه آغا عطیه صداش می کردن ( آغا به معنی سادات ) دلم براش خیلی تنگ میشه ، هر سال عید قبل سال تحویل تقریبا همیشه هم آخرای شب میرسیدیم روستای چم انجیر تو خرم آباد ، کلی پشت در منتظر میموندیم تا کلیداشو پیدا کنه ، دلم براش تنگ شده ، همیشه دلتنگشم ، کاش بود هنوز ،

دلتنگتم روله

دعام کن.

متین ستوده کیست؟

متین ستوده (زادهٔ ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴) بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. از نقش‌آفرینی‌های او نیز، می‌توان به بازی در سریال لیسانسه‌ها و سرّ دلبران اشاره کرد.

متین ستوده ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. تحصیلات دانشگاهی خود را در رشتهٔ مدیریت بازرگانی سپری نمود.

متین ستوده در مهر ۱۳۹۸ و پس از آنکه پوشش او در اکران خصوصی فیلم سینمایی «مسخره‌باز» با واکنش برخی رسانه‌ها مواجه شد، به دادسرای ارشاد احضار شد. او در نهایت با قرار کفالت آزاد شد.

اما واکنش‌ها به پوشش مهمانان زن در آن مراسم تا آنجا پیش رفت که برخی نمایندگان مجلس، از احضار وزیر ارشاد ایران به مجلس برای پاسخگویی خبر دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 673686 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟