امیرحسین صدیق ممنوع‌التصویر شد؟ / یک اتفاق بدون توضیح رسمی

امیرحسین صدیق بازیگر نام آشنای ایران که با برنامه زی زی گولو خوش درخشید.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: در حالی که شبکه پنج و همچنین روابط عمومی برنامه ویژه برنامه نوروزی «نوروزترین نوروز» پیش از این اعلام کرده بود که این برنامه با اجرای امیرحسین صدیق و همسرش باران خوش‌اندام روی آنتن می رود ولی ساعاتی بعد خبرگزاری فارس به انتقاد شدید از این انتخاب پرداخت و روزنامه کیهان نیز بر این نقد صحه گذاشت.

این نقدها درنهایت باعث شد که شب گذشته این برنامه بدون حضور صدیق و همسرش روی آنتن برود آنهم در حالی که هیچ توضیح رسمی درباره این تغییر ناگهانی از سوی شبکه و روابط عمومی برنامه اعلام نشد و مردم نفهمیدند چرا این اتفاق رخ داد.

البته رسانه های آنور آب ساکت ننشستند و شروع به ارایه دلیل برای این جریان شدند و نوشتند «امیرحسین صدیق سال ۹۷ در یک برنامه‌ تلویزیونی به خاطره مهمان برنامه از جنگ سوریه اعتراض کرده بود. گفته شده از دیگر دلایل کنار گذاشته شدن او از این برنامه دیدار با یکی از دراویش گنابادی بازداشتی در سال ۹۷ بوده است.»

بخشی از مطلب فارس بدین شرح بوده است: «در بخشی از برنامه که حضور یک رزمنده مدافع حرم از تیپ فاطمیون با صدیق و همسرش هم زمان شده بود، این رزمنده به بیان خاطراتی از مخاطراتی که مدافعان حرم می کشند، پرداخت که امیرحسین صدیق در اعتراض به خاطرات مدافع حرم گفت: ما مردم سختی کشیده ای هستیم و الان در اضطراب زندگی به سر می بریم و بدی ها رو آتش زدیم در چهارشنبه سوری و این حرف ها حال رو بد می کنه! مجری هم نتوانست بحث را به درستی جمع کند و پس از این تنش لفظی، امیرحسین صدیق و همسرش خداحافظی و برنامه را ترک کردند!

این در حالی است که صدیق پیش از این هم به عیادت پوریا نوری، از دراویش گنابادی که در جریان حادثه گلستان هفتم تهران بازداشت شده بود، رفت.

امیرحسین صدیق کیست؟

امیرحسین صدیق پدرش علی صدیق را زمانی که ۷ سال داشت، در سانحه تصادف رانندگی از دست داد . او در کودکی به عضویت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درآمد و عضو کلاس‌های تئاتر آن مجموعه شد. صدیق در سال ۱۳۷۳ با بازی در نقش آقای پدر زی زی گولو به کارگردانی مرضیه برومند به شهرت رسید.

او در سال ۱۳۹۴ و ۱۳۹۵ اجرای برنامهٔ تلویزیونی کتاب باز را بر عهده داشت.در تاریخ ۵ بهمن ۱۳۹۷ خبر ازدواجش با باران خوش‌اندام (شاعر و تصنیف‌سرا) رسانه‌ای شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 

کدخبر: 671264 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟