تهمت خیانت به همسر دوم پیمان قاسم خانی + عکس ها

به گزارش رکنا،  این هفته هم مثل همیشه، دنیای چهره‌ها و سلبریتی‌ها با حواشی ریز و درشتی همراه بود. از افشای راز ازدواج مجیدخان صالحی تا ناراحتی تازه عروس پیمان قاسم‌خانی. با ما همراه باشید تا نگاهی اجمالی به این موضوعات داشته باشیم.

پاسخ همسر دوم پیمان قاسم‌خانی به تهمت خیانت

میترا ابراهیمی در یک لایو اینستاگرامی از درباره نحوه آشنایی اش با پیمان قاسم خانی توضیحاتی ارائه داد و در خصوص حواشی پیرامون ازدواج با پیمان قاسم‌خانی گفت: «به من تهمت زشت خیانت زدند.»

راز ازدواج مجید صالحی فاش شد

مجید صالحی که اخیرا در برنامه دورهمی حاضر شده بود، از پاسخ به سوال مدیری درباره نحوه آشنایی با همسرش و چگونگی ازدواجش طفره رفت. همین امر حواشی زیادی برای او رقم زد و واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.

مجید صالحی هم به بهانه تبریک روز جهانی زن به همسرش با ارائه توضیحاتی به این حواشی پایان داد.

ادعای عجیب خانم بازیگر درباره نامزدی با زنده یاد علی انصاریان

مدتی پیش آسیه اسدزاده بازیگر سینما در صفحه اینستاگرام خود پستی منتشر کرد و مدعی شد که ۵ سال با انصاریان نامزد بوده است. این در حالی است که ساعاتی پس از انتشار این خبر خانواده زنده‌ یاد انصاریان به آن واکنش نشان دادند و خبر را کذب خواندند.

این موضوع باعث رنجش خاطر خانواده مخصوصا مادر مرحوم انصاریان شد. وی در واکنش به این ماجرا گفت: «چرا آخه این حرف‌ها رو می‌زنن؟ مگه اینا از خدا ترس ندارن؟ علی همه چیز زندگیش رو برای من تعریف می‌کرد.» آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 670737 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟