جنجال های سحر زکریا ادامه دارد + فیلم

سحر زکریا بازیگر نام آشنای ایران که در فیلم ها وسریال ها نقش آفرینی می کرد.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: سحر زکریا بازیگر مشهور ایرانی کشورمان که این روزها در فضای مجازی فعالیت دارد و انتقادهای را به برخی از بازیگران و شرایط سینما و تلویزیون بیان می کند در جدیدترین پست اینستاگرامی خود به ماجرای یک نوع تبلیغ که به تازگی در سطح شهر تهران دیده می شود واکنش نشان داد واینطور نوشت:

همکاران محترم بنده اگر از عکسهای عجیب غریبتان فارغ شدید ، اگر از حامی حیوانت بودن برای شوآف فارغ شدید، اگر از چالشهای مسخره در پیجهاتون فارغ شدید ، اگر از تبریکات فارغ شدید ، اگر از موضوعات پوچتان برای جذب فالور فارغ شدید ، یه گوشه چشمی به مردم بیاندازید وببینید اینکار یعنی چه؟ واقعا عصر برده داریست؟ لعنت به فیلمی که اینگونه قرار است تبلیغ شود ، شما هنر وفرهنگ این جامعه را به کجا میبرید ؟ ججالت آور است، برای ناندانیهایتان، از روی مردم رد نشوید، این چیست؟ جنایت در حق انسانیت، شرم باد،

از سحر زکریا بیشتر بدانید

سحر زکریا (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۵۲، اراک) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است.سحر زکریا با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی «در پناه تو» (در نقش دخترعموی رامین) وارد دنیای بازیگری شد. سپس توانایی خود را با بازی در نمایش‌ها و تله‌تئاترهای مختلف آزمود، اما شاید از بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» بود که دیده شد و بار دیگر به تلویزیون بازگشت و نقش‌های نه‌چندان مهمی در چند مجموعه بازی کرد.

سحر زکریا  با بازی در نقش همسر رابین‌هود در مجموعۀ طنز «قطار ابدی» تا حدودی او را به شهرت رساند، اما شاید او با برنامهٔ طنز «پاورچین» بود که هم استعدادهای نهفتهٔ بازی در نقش کمدی خود را بروز داد و هم توانست به محبوبیت دست یابد.

او کار خود را با بازی در مجموعه‌های تلویزیونی مهران مدیری مانند پاورچین و مرد دوهزارچهره ادامه داد. همچنین در مجموعهٔ ویدئویی قهوهٔ تلخ بازی کرده‌است . آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
00

کدخبر: 668841 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟