اولین عکس از قسمت های پایانی «پایتخت۶» /  سارا و نیکا نیستند

سریال پایتخت یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هفته‌ آخر اسفند خلاصه‌ قسمت‌های پخش شده‌ «پایتخت۶» روی آن شبکه‌ یک می رود و در ادامه‌ آن، شب عید نوروز و در شب سال تحویل ۱۴۰۰، ۲ قسمت پایانی «پایتخت۶» از شبکه‌ی یک پخش خواهد شد.

در جدیدترین قسمت سریال پایتخت سارا و نیکا فرقانی دو خواهر دوقلوی مشهور که از اولین قسمت این سریال حضور داشتند به خاطر حواشی زیادی که برای آنها به وجود آمد حذف شدند. حذف سارا و نیکا واکنش بازیگران زیادی را به همراه داشت با این حال آنها برای همیشه از این پروژه کنار گذاشته شدند.

گریه کردن سارا و نیکا در اینستاگرام

از سریال پایتخت بیشتر بدانید؟

پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و با طراحی و بازی محسن تنابنده مجموعه سریالی است که فصل اول آن در نوروز ۱۳۹۰ از شبکه ۱ سیما پخش شد. در نوروز سال ۱۳۹۲ فصل دوم این مجموعه پخش شد. پایتخت ۳ در نوروز ۱۳۹۳ و پایتخت ۴ در رمضان ۱۳۹۴ پخش شد. پایتخت ۵ در نوروز سال ۱۳۹۷ و پایتخت ۶ در نوروز سال ۱۳۹۹ پخش شد. ۲ قسمت پایانی فصل ششم هم‌اکنون در مرحله تولید برای پخش در ۲۸ اسفند و شب سال تحویل نوروز ۱۴۰۰ می‌باشد. این مجموعه داستان زندگی یک خانواده مازندرانی را روایت می‌کند که امسال سارا و نیکا نیستند!. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟