عکس / نوید محمد زاده شبیه آدم فضایی ها / بازهم عکس پوشش جنجالی

نوید محمدزاده بازیگر جوان و نام آشنای سینمای ایران که این روزها شاهد بازی او در سریال قورباغه هستیم.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: نوید محمدزاده بازیگر مشهور ایرانی که این روزها شاهد بازی بی نظیر او در سریال قورباغه ساخته هومن سیدی است هستیم.

نوید محمدزاده که همیشه تیپ ها و لباس هایی خاص او مورد توجه قرار می گیرد و نوع پوشش او در اختتامیه جشنواره تئاتر فجر کلی حواشی به همراه داشت عکس جدیدی از خود منتشر کرد.

او در شرح این عکس، تصویر یک آدم فضایی را ثبت کرد. اینطور برداشت می شود که نوید محمدزاده با انتشار این عکس خود را شبیه آدم فضایی ها می داند.

نوید محمدزاده کیست؟

نوید محمدزاده (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۵) بازیگر سینما و تئاتر اهل ایران است. نقش‌آفرینی وی در فیلم عصبانی نیستم موجب تحسین بسیاری از منتقدین گردید، تا جایی که بسیاری محمدزاده را شایستهٔ دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ودومین دورۀ جشنوارۀ فیلم فجر می‌دانستند. همچنین وی ۲ بار پیاپی موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنوارۀ فیلم فجر و همچنین تندیس بهترین بازیگر مرد جشن حافظ گردیده‌است. نوید محمدزاده اولین تجربه حضور در نمایش خانگی را با سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی آغاز کرد.

نوید محمدزاده در روایتی عجیب در برنامه همرفیق در گفتگو با شهاب حسینی مدعی شد که یک بار نیمه های شب در چهارراه ولیعصر گرفتار دو خفت گیر شده ولی به خاطر اینکه یکی از خفت گیران کاراکترش در متری شش و نیم را به خاطر داشته از شر خفت گیران نجات یافته.

وی در سال‌های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ اجرای قسمت‌هایی از برنامۀ دوستان را که از شبکهٔ جام جم پخش می‌شد بر عهده داشت.

جوایزی که نوید محمدزاده دریافت کرده است

نوید محمدزاده در سی و دومین دورۀ جشنوارۀ فیلم فجر با کسب آرای داوران به عنوان بهترین بازیگر نقش اول مرد برای کسب سیمرغ انتخاب شد. اما به علت فشار گروه‌هایی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از بخش مسابقه خارج و جایزه به رضا عطاران اهدا شد. نوید در برنامه اینترنتی ۳۵ اعلام کرد که این اتفاق تلخ‌ترین اتفاق در زندگی هنریش بوده‌است.

محمدزاده برای بازی در فیلم ابد و یک روز در سی و چهارمین جشنوارۀ فیلم فجر موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و در شانزدهمین جشن دنیای تصویر نیز موفق به دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد گردید. وی برای بازی در فیلم ناهید جایزهٔ بهترین بازیگر مرد جشنوارهٔ بین‌المللی براتیسلاوا ۲۰۱۵ را دریافت کرده‌است. همچنین در سی و پنجمین جشنوارۀ فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضاء از آن خود نمود. نوید محمدزاده این جایزه را سومین سیمرغ خود دانست (اشاره به سیمرغ اهدا نشده فیلم عصبانی نیستم). وی همچنین از رسانه‌هایی که فهرستی از برندگان را برای فشار به هیئت داوران داده بودند، گلایه کرد. با احتساب سیمرغ فیلم عصبانی نیستم، وی یکی از پرافتخارترین بازیگران جشنواره فجر محسوب می‌شود.

نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ بدون امضاء» موفق به دریافت جایزۀ بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های جشنوارۀ ونیز شد.

او در بیستمین دورۀ جشن بزرگ سینمای ایران، دیپلم افتخار و تندیس زرین «بهترین بازیگر نقش مکمل مرد» برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» را دریافت کرد.

وی در بیست و یکمین جشن سینمای ایران برندهٔ تندیس بهترین بازیگر اول نقش مرد برای فیلم «سرخ‌پوست» شد.

اهدای جایزۀ سینمایی به بازماندگان زلزله کرمانشاه

نوزدهمین دورۀ جشنوارۀ بین‌المللی فیلم براتیسلاوا در کشور اسلواکی برندگان خود را اعلام کرد و نوید محمدزاده برای بازی در فیلم «بدون تاریخ، بدون امضاء» موفق به کسب جایزۀ بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی شد. وی در جشنوارۀ آسیا پاسیفیک ۲۰۱۷ جایزۀ بهترین بازیگر مرد را برای فیلم بدون تاریخ بدون امضا دریافت کرد.

او ضمن تشکر از برگزارکنندگان جشنوارۀ فیلم براتیسلاوا که برای دومین بار او را به عنوان برنده جایزۀ بهترین بازیگر مرد این رویداد سینمایی معرفی می‌کنند، جایزه‌ش را به بازماندگان زلزله۷٫۳ ریشتری در کرمانشاه تقدیم کردآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 668486 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟