گلزار با اجرای مسابقه هفت خان به نماوا می‌آید

برنده باش یک مسابقه به سبک و سیاق مسابقات چه کسی می‌خواهد میلیونر بشود بود که با اجرای محمدرضا گلزار هواداران زیادی برای خود به پا کرده بود. در هر قسمت از این مسابقه چهار نفر که از قبل سوال‌های اپلیکیشن برنامه را به درستی پاسخ داده بودند، روی صندلی برنامه می‌نشستند و با پاسخ دادن به سوالات به صورت پلکانی برای بردن جایزه یک میلیارد ریالی با مجری وارد رقابت می‌شدند.

این مسابقه اما با حواشی زیادی روبرو شد و در تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ در پی انتقاد چندتن از مراجع تقلید، این مسابقه از کنداکتور شبکه سه به کلی حذف شد. از آن زمان محمدرضا گلزار دیگر به اجرا برنگشت تا اینکه در کنسرت خودش که در ۶ اسفند در جزیره کیش اجرا شد، به مخاطبان خبر داد یک مسابقه با همان حال و هوا در حال تولید است و قرار است او مجری این مسابقه باشد.

حالا اطلاعات تازه‌تری از این مسابقه درز شده است. گلزار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامخود از نام این برنامه پرده برداشته است و آن را «هفت خان» معرفی کرده است. بر اساس اطلاعاتی که به دست ویجیاتو آمده، احتمالا این برنامه قرار است که از پلتفرم نماوا به طور اختصاصی پخش شود و هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد.

هنوز هیچ اطلاعی از نحوه شرکت در مسابقه و یا خود مسابقه به صورت رسمی انتشار نیافته است اما شنیده‌ها حکایت از این دارد که در هفته آتی، اخبار تکمیلی در اینباره منتشر خواهد شد.

در نهایت باید منتظر ماند و دید این مسابقه می‌تواند موفق به دریافت مجوز از ساترا شود یا نه. پیش از این برخی برنامه‌ها نظیر تاک‌شوی همرفیق مشکلاتی در زمینه اخذ مجوز از ساترا داشتند که توانستند این مشکلات رابر طرف کنند اما برخی برنامه‌ها مانند «نود نو» که متعلق به «عادل فردوسی‌پور» بود تا به امروز مجوز ساخت نگرفته‌اند.

گلزار با اجرای مسابقه هفت خان به نماوا می‌آید

آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 667689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟