شهرزاد سینما مرتب عکس های خودش را منتشر می کند! + عکس ها

شهرزاد کمال زاده بازیگر جوان سینما و تلویزیون ایران که در بسیاری از سریال های تلویزیونی حضور داشته است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: شهرزاد کمال زاده بازیگر جوان ایرانی در جدیدترین فعالیت اینستاگرامی خود عکس هایی جدیدی منتشر کرده است. در این عکس ها شهرزاد کمال زاده بسیار خوش تیپ و با آرایشی غلیظ دیده می شود.

شهرزاد کمال زاده کیست؟

شهرزاد کمالزاده (زاده ۷ فروردین ۱۳۶۴ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. او حرفه خود را از سال ۱۳۸۰ با بازی در مجموعه تلویزیونی هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری آغاز کرد و پس از ایفای نقش در آثاری مانند راه طولانی و عقاب صحرا به شهرت رسید.او از خاندان کمال زاده از کرج از کمال اباد می باشد . پدر او سعید خان کمال زاده و پدر بزرگ او هادی خان کمال زاده و جد او حاج احمد بیک کمال زاده است.

فعالیت هنری شهرزاد کمال زاده

شهرزاد کمال‌زاده با بازی در سریال هزاران چشم ساخته کیانوش عیاری نخستین حضور تلویزیونی خود را تجربه کرد و نیز از سال ۱۳۸۳ با بازی در نقشی کوتاه در فیلم دیشب باباتو دیدم آیدا به کارگردانی رسول صدرعاملی وارد سینما شد.

او پس از چندین سال حضور در تلویزیون و سینمای ایران، در بهار سال ۱۳۹۱ با پخش سریال راه طولانی به کارگردانی رضا کریمی از شبکه یک تلویزیون ایران و بازی در نقش «بهاره» به شهرت رسید. یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های او در سریال آرام می‌گیریم. به کارگردانی روح‌الله سهرابی بود که در نقش یک دختر معتاد ظاهر شد و مخاطبان زیادی را باخود همراه نمود.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 665928 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟