اظهارنظر عجیب بهروز افخمی در خصوص کرونا و ماسک نزدن در پشت صحنه فیلمش

بهروز افخمی و اظهارنظرهای عجیب او درباره کرونا خبرساز شده است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: چند روز پیش عکسی از پشت صحنه سریال رعد و برق به کارگردانی بهروز افخمی منتشر شد و به خاطر اینکه هیچ کدام از بازیگران ماسک نزده بودند و رعایت پروتکل های بهداشتی را انجام نداده بودند اظهارنظرهای زیادی به همراه داشت.

حالا پس ازچند روز بهروزافخمی که به تازگی جنجال ساز شده است درباره انتشار تصاویری که در آن عوامل و بازیگران سریال «رعد و برق» بدون ماسک و پروتکل‌های بهداشتی در حال فعالیت هستند گفت: «در طول بهار آمارهای جهانی را که بررسی کردم دیدم که ویروس با نزدیک شدن به فصل گرم دارد ضعیف می‌شود و گفتم اگر قرار هست بگیریم تو همین تابستان بگیریم.

پس یک سری کارها مثل غرغره آب نمک را کنار گذاشتم و اوایل تابستان #کرونا گرفتم‌ و سبک هم گرفتم. در طول فیلمبرداری بچه‌های گروه هم گرفتند چون بهشون اطمینان می‌دادم کرونا برای جوانها و زیر پنجاه سال‌ها خطری ندارد و در تابستان نصف گروه‌مان کرونا گرفتند. پس نه می‌توانستند کسی را آلوده کنند نه خودشان مبتلا بشوند پس با خیال راحت بدون ماسک کارمان را کردیم»

بهروز افخمی در ادامه گفت:«همچنین سریالمان هم درباره زمانی است که کرونا در ایران نبود و اگر بازیگرها زمان کار می‌دیدند پشت صحنه همه ماسک زدند روی روحیه‌شان تاثیر می‌گذاشت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 664541 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟