اعتراض ایمان صفا به دریافت واکسن کرونا توسط بازیگران

ایمان صفا بازیگر جوان ایرانی به ماجرای واکسن کرونای هنرمندان واکنش نشان داد.

ایمان صفا بازیگر سینما،تئاتر وتلوزیون کشور در واکنش به اینکه سازمان نظام پزشکی پیشنهاد داده بازیگران در اولیت دریافت واکسن کرونا قرار بگیرند در گفت و گو با خبرنگار رکنا اینطور گفت: تمام شدن ماجرای کرونا در کشور عزیزمان ایران و حتی جهان آروزی قلبی همه ماست. این روزها هر زمان که خبر از تزریق واکسن کرونا در کشورمان ویا هرنقطه دیگری از جهان منتشر می‌شود روزنه امیدی است در این روزهای سیاه.

این بازیگر جوان ادامه داد: کادر درمان کشور از همان ابتدا که بیماری کرونا وارد ایران شد پای کار ایستادند و از جان و دل مایه گذاشتند. بدون شک کادر درمان در سراسر جهان در اولویت دریافت واکسن کرونا هستند.

ایمان صفا گفت: در این میان بازیگران به خاطر شرایط ونوع کارشان که مجبور هستند سرصحنه فیلم برداری بدون ماسک مقابل دوربین قرار بگیرند در معرض خطر ابتلا به بیماری کرونا قرار دارند. اما اگر نگاهی به جامعه بیاندازیم ،از کارگر و کارمند تا دست فروش و رانندگان وسایل نقلیه عمومی نیز همانند ما در معرض خطر هستند.

بازیگر جوان کشورمان ادامه داد: اینکه به جامعه هنرمندان ارزش قائل شده‌اند برای ما هنرمندان قابل احترام است اما برای دریافت واکسن کرونا ما در کنار مردم هستیم و هیچ اولیتی نداریم.بهتر است توزیع واکسن کرونا طبق زمانبندی و اولیت بندی سازمان بهداشت جهانی انجام شود.

از ایمان صفا بیشتر بدانید

ایمان صفا متولد سی آذر ماه سال ۱۳۶۲ و در تهران بدنیا آمد است. وی می گوید بازیگری حرفه پر دردسری است و به خاطر سختی کار، استرس و اضطراب بالایی که دارد بازیگران زود پیر می شوند و درست به همین دلیل نیز باید بیش از دیگران به سلامت روح و جسم خود اهمیت بدهند. صفا علاوه بر این که دروازه بان تیم هنرمندان است، دستی هم بر قلم دارد و گاهی هم برای دل خودش می نویسد. او معتقد است باید پیشگیری را به جای درمان سرلوحه زندگی قرار داد.

فعالیت وی از تئاتر های دانشجویی شروع شداو فعالیت های جدی در تئاتر کمدی دارد، درسریال عملیات ۱۲۵ به کارگردانی حسین لطیفی خوش درخشید و این درخشیدن منجر به این شد که در هر سه فصل این سریال حضور جدی داشته باشد ومخاطبان هم با او همراه شوند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 663388 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟