مهرداد صدیقیان و سگ نژاد دارش

مهرداد صدیقیان یکی از بازیگران جوان ایرانی است که در بسیاری از سریال های تلویزیونی نقش آفرینی کرده است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: مهرداد صدیقیان بازیگر جوان ایرانی در اینستاگرامش عکس خودش را منتشر کرد. او درحالی سگ سیاهش کنارش نشسته درحال لبخند زدن است. مهرداد صدیقیان در شرح این عکس اینطور نوشت:

بعد از ٣٢تا فهمیدم زندگى رسیدن نیست، شوق رسیدنه

Screenshot_2021-02-18 Mehrdad Sedighian ( mehrdad_sedighian) • Instagram photos and videos

از مهرداد صدیقیان چه می دانید؟

مهرداد صدیقیان متولد بهمن ماه 1367 در تهران است.

از کودکی کار تئاتر را به صورت غیر حرفه ای در مدرسه انجام می داده. اولین موفقیتش این بود که سرپرست یک گروه تئاتر در مدرسه شده و در مسابقات بین مدارس مقام اول را کسب کرده است.

مهرداد صدیقیان مطالعه زیادی درباره سینما دارد و به تنهایی و بدون هیچ پشتوانه ای وارد سینما شده است. ساعتها برای تست دادن پشت در دفاتر سینمایی معطل می مانده و در کل آدم سمجی است ! از فیلم های محبوب او سینما پارادیزو می باشد و از بازیگران محبوبش مارلون براندو و خسرو شکیبایی و کیت بلانت شت. اهل مصاحبه نیست.

وی که جوانی مستعد و باهوش در امر بازیگری است گوی سبقت را از هم سالان خود ربود و در تست فیلم عصر جمعه برگزیده شد و با یک بازی خوب شروع به فعالیت کرد.

مهرداد صدیقیان‌

بعد چند بار دادن تست بازیگری ، در سال 84 برای فیلم عصر جمعه مونا زندی تست می دهد و قبول می شود، ورودش به سینما آسان بوده و این را به حساب شانس خوبش می گذاردمهرداد صدیقیان بازیگر سینمای ایران فعالیت خود را با بازی در فیلم عصر جمعه مونا زندی آغاز کرد.

اما بخت با او یار بود و بار دیگر توانست در میان ٣٠٠ نفر خودی نشان دهد و برای بازی در فیلم اتوبوس شب کیومرث پوراحمد انتخاب شد. اتوبوس شب که سکوی پرتابی برای وی محسوب می شد جایزه ی بازیگر نقش اول مرد جشن خانه ی سینما را در سال ١٣٨5 برای او به ارمغان آورد و او توانست استعداد و نبوغ خود را به همگان ثابت کند و نظر خیلی از بزرگان سینما را به خود جلب کند.

بازی روان و قابل قبول او مقابل گلشیفته فراهانی در فیلم دیوار بار دیگر مورد توجه و استقبال قرار گرفت. آینده درخشانی که در انتظار اوست وی را به مارلون براندو ایران مبدل خواهد کرد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 662796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟