فیلم / ناگفته ها از علی انصاریان از زبان عموی سرشناسش / غلام پدر و مادرش بود!
حجم ویدیو: 30.66M | مدت زمان ویدیو: 00:04:12

علی انصاریان ،برادزاده شیخ حسین انصاریان معروف است.

به گزارش گروه چهره ها رکنا: علی انصاریان در اواسط بهمن ماه امسال به دلیل کرونا جان خود را از دست داد. مرگ این بازیکن سابق فوتبال که در دنیای بازیگری نیز فعالیت چشم گیری داشت پس از چند روز مبارزه با بیماری کرونا شکست خورد و جانش را از دست داد. مرگ ناگهانی علی انصاریان تا چند روز تیتر یک خبرگزاری ها و مطبوعات بود.

زندگی این جوان خوش خنده بارها و از زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفت و خبر و گزارش های زیادی از او و زندگی شخصی اش منتشر شد.

اما یکی از جنبه های زندگی علی انصاریان که کم تر به آن پرداخته شد این بود که شیخ حسین انصاریان روحانی معروف ایرانی عموی اوست.البته این موضوع یا تکذیب می شد ویا تایید تا اینکه به تازگی شیخ حسین انصاریان در یک ویدوی چند دقیقه ای درباره این ماجرا صحبت کرد و پرده از راز این ماجرا برداشت.

شیخ حسین انصاریان با بیان اینکه علی برادزاده اش است او جوانی خوش اخلاق خواندو عامل موفقیتش را نیکی به پدر ومادر داست.

شیخ حسین انصاریان چه گفت؟

شیخ حسین انصاریان در این فیلم اینطور بیان کرد که: سفر علی انصاریان برادزاده من،برای کل خانواده ما سخت بود،ولی راه درست تسلیم بودن در برابر پرودگار بود.

او ادامه داد: علی واقعا وابسته به خدا، اهل بیت و زیارت اهل بیت بود.پس از درگذشت برادرزاده ام از سراسر کشور به من تسلیت گفتند به ویژه جوانان.همین پیام تسلیت عامل آرامش نه تنها من بلکه خانواده ما بود.

وی درباره اینکه چرا علی انصاریان محبوبیت داشت گفت:اینکه چرا علی محبوب هم بود، یکی اینکه چهره عبوس و تلخ نشان نداد،انسانی که خدا و اهل بیت را قبول دارد ظاهرش شاد است.

وی افزود: یک جوان خاکسار و فروتن و اخلاقی بود، ولی در بین امتیازهای اخلاقی علی، خدمت عاشقانه به پدر و مادر بود . برادر من پدر علی نزدیک یک سال دچار سرطان بود.علی تمام کارهایش را تعطیل کرد و یک لحظه از کنار بستر پدر جدا نشد. بعد از فوت برادرم سالها علی اجازه نداد مادرش احساس تنهایی کند. پس توصیه می کنم اگر جوانان کشورمان می خواهند عاقبت خوشی داشته باشند مثل علی محبت به پدر ومادر را فراموش نکنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 661290 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟