قهر نرگس آبیار در جشنواره فیلم فجر

به گزارش گروه چهره ها رکنا: جشنواره فیلم فجر امسال نیز با حاشیه های خاص خود همراه بود. از ماجرای عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در کاخ جشنواره تا در آغوش کشیدن عادل فردوسی پور و پرویز پرستویی در دومین شب از جشنواره. اما اگر بخواهیم به سراغ حواشی مربوط به روز سوم بپردازیم می توان گفت:

بی مهری به خبرنگاران

از جمله اتفاقاتی که همچنان می‌توان از آن به عنوان ضعف جشنواره فیلم فجر امسال نام برد، نبود اینترنت مناسب و یا اطلاع رسانی در قبال وجود این اینترنت برای خبرنگاران است، از سویی محل استقرار خبرنگاران همچنان به جز دو ردیف میز و تعداد اندکی صندلی چیزی نیست.

پایان حواشی با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی

از جمله نکات مثبت روز سوم جشنواره فیلم فجر در کاخ رسانه می توان به رعایت بهتر و بیشتر پروتکلهای بهداشتی از سوی دبیرخانه جشنواره فیلم فجر از سویی و خبرنگاران و اهالی رسانه از سوی دیگر اشاره کرد، امروز تک تک حاضران به طور کامل مورد تست تب قرار گرفته و بعد از آن امکان ورود به سالن را پیدا می کردند.

پربازیگرترین فوتوکال جشنواره فیلم فجر تا روز سوم

با توجه به اکران فیلم سینمایی «ابلق» ساخته نرگس آبیار پیش بینی می‌شد که شلوغ ترین آغاز در میان سه روز نخست جشنواره فیلم فجر از آن اکران این فیلم باشد و همین طور هم شد، برای نخستین بار تمامی صندلی‌های سالن سینما و همچنین بالکن پر شده بود و تعداد بالایی از اهالی خبر به تماشای فیلم آبیار نشستند.

اکران فیلم سینمایی «ابلق» برای عکاسان سوژه های فراوانی به همراه داشت، حضور «الناز شاکردوست»، «بهرام رادان»، مهران احمدی، هوتن شکیبا و دیگر بازیگران مطرح فیلم باعث شد تا مراسم فوتوکال جذابی پشت سر گذاشته شود.

ترک سالن نمایش توسط آبیار در اعتراض به صدای سینما

اتفاق به شدت عجیب اما ترک سالن نمایش در میانه های فیلم توسط نرگس آبیار بود، وی بعد از گذشته یک ساعت از زمان فیلم سالن را ترک کرده و لابی مرکز همایش‌های برج میلاد به انتظار نشست، البته مشخص شد که صدای بد سالن باعث رنجش این کارگردان شده است.

در هنگام برگزاری نشست خبری نیز به غیر آبیار بسیاری از عوامل فیلم نسبت به صدای بد پخش فیلم سالن مرکز همایشها که بیشتر برای کنسرت در نظر گرفته شده تا فیلم اعتراض کردند و آبیار هم آرزو کرد که اگر دبیر فعلی سال آینده هم به عنوان دبیر جشنواره فیلم فجر انتخاب شد فکری به حال صدای این سالن نماید.

جدیدترین ساخته نرگس آبیار مورد پسند منتقدان واقع نشد

اما ماجرای ابلق به همین جا ختم نشد، فیلم به هیچ عنوان مورد استقبال خبرنگاران قرار نگرفت، نقدهای فراوانی به فیلم وارد شد و علنا آبیار روز خوبی را در کاخ رسانه پشت سر نگذاشت، اکثر منتقدین ابلق را یکی از ضعیف ترین آثار در کارنامه «نرگس آبیار» اعلام کردند.

پس از اکران فیلم سینمایی «ابلق» وزنه کاملا برای فیلم «تک تیرانداز» برگشت، به ناگهان استقبال پرتعداد از فیلم قبلی به استقبال اندک از فیلم دوم انجامید و این در حالی بود که در میانه اکران هم بسیاری از مخاطبان سالن را ترک کردند. این فیلم نتوانست مورد رضایت اهالی رسانه قرار گیرد، با وجود اینکه سازندگان اثر قویا از آن دفاع می کردند.

اکران سوت و کور «تک تیرانداز» در سانس دوم

برخلاف فیلم سینمایی «ابلق» که با حضور ستارگان سینما همراه بود، فیلم تک تیرانداز تنها شاهد حضور «کامبیز دیرباز» و «امیررضا دلاوری» در مراسم فوتوکال روبرو بود، این دو بازیگر در کنار سایر عوامل و کارگردان در این مراسم شرکت کردند.

با توجه به رعایت پروتکلهای بهداشتی امسال کاخ رسانه بیشتر به دو اتفاق اکران و نشست خبری ختم می شود و برخلاف سالهای پیش امکانی برای رویایی و گفت و گوی خبرنگاران واهالی رسانه پیش نمی آید، همین امر باعث شده تا مکان لابی برج میلاد محلی برای مصاحبه خبرنگاران با خودشان باشد، اتفاقی عجیب و در نوع خود جذاب که طی سالهای قبل کمتر شاهد آن بودیم.

حال چهارمین روز از جشنواره فیلم فجر فرارسیده و نوبت به اکران دو فیلم متفاوت رسیده است، فیلم سینمایی «زالاوا» در ژانر ترس و فیلم سینمایی «مصحلت» در ژانر جاسوسی امنیتی که می تواند روز متفاوتی را برای اهالی رسانه رقم بزند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟